Dat juist Carolien zo graag de mol wou horen vond ik juist verdacht.
Waarom dan?
En dan de dingen die de mol zei,voor zich zelf houden,was gewoon tactiek,om het de overige kandidaten het niet makkelijk te maken.
Maar iedereen had toch de keuze ernaar te luisteren ja dan te nee?
Dat Kees verklaart dat 'ie stom is om dat te denken, sja.. Dat vind ík dan weer een typisch mols iets.
Ik denk namelijk dat als hij kandidaat was geweest en hij Carolien niet had vertrouwd, hij dat zéker nooit gedaan had. Maar dat terzijde.
Dat ze wel wat vertelde aan Zarayda en niet aan de andere 2 was ook wel slim.Ze bracht Zarayda in verwarring hiermee,over wie de mol is.
Het probleem daarmee is duidelijk lijkt me.
Zarayda en Carolien hebben nooit wat gedeeld tot dusverre. Dat blijkt uit beeldmateriaal maar ook uit wat Zarayda zegt. Dus als Carolien op haar af zou stappen zou haar dat sws achterdochtig maken. Als Carolien de mol is wist ze dat Zarayda (voor zover we weten en gezien haar teksten en gedrag) eerder op Paulien zat dan op haar. Dus waarom zou ze in godensnaam mogelijk verdenking zaaien bij Zarayda dat het misschien níet Paulien is door op haar af te stappen...??
Ik schat Carolien qua sneakiness en intelligentie hoger in eerlijk gezegd.
Ik denk dat ze op Zarayda is afgestapt, zeker dat Paulien het niet was maar niet zeker in hoeverre Zarayda op één van hen zou stemmen... Ze heeft het zaadje van wantrouwen geplant zowel naar haar als naar Paulien. Als ze voor Paulien ging, prima, dan ligt Zarayda eruit... Als ze voor Carolien ging, ook prima, Zarayda eveneens exit. Zolang ze maar niet richting Kees dacht. Dat is denk ik de reden waarom ze op Zarayda afgestapt is alsmede wellicht een laatste 'check' (vanwege het greintje achterdocht
)
En mischien heeft ze wel veel dingen ingezet op paulien bij de test vanwege "ik kan nu zulu"
En daarom is Zarayda er nu uit.En Carolien de mol.
In dit stadium ga je er niet meer uit vanwege één vraag verkeerd of iets dergelijks.
Alleen vol inzetten op je verdachte is nog een optie tenzij de ander nog helemaal verkeerd zit.
Dit is echter zeer onwaarschijnlijk in het algemeen want komt zelden voor in de finale.
En als dat het geval was geweest was o.a. Tania er (een paar afl eerder) niet uitgevlogen, stemmend op Daniël en Carolien..