De tekeningen in het molboekje als mogelijke geheime hint.
Hebben we al zoveel vaker iets met tekeningen in het molboekje van paulien gezien waar we dan vervolgens iets mee konden?
Ik bedoel verdeel en heers van Carolien, dat word al heel lang geroepen in de serie
Enkel Enkel Dubbel Dubbel, is ook al een tijd bezig.
Maar ik kan me niets van de tekeningen herinneren. Dan zou die geheime hint iig ook geheim zijn gebleven voor de kijker? (of ik heb het totaal gemist)
Wel respect voor het heerlijk doorzoeken naar Paulien als mol.
De twijfel sloeg een paar keer toe, maar mijn koppigheid is te groot!
Volgens mij hebben we niet eerder een aanwijzing gehad naar tekeningen (but correct me if i'm wrong). Wat ik wel opvallend vond was de olifant die we terug zagen in de serie: tijdens safari zagen we volgens mij een groep olifanten, maar was er ook 1 persoon die zich vergeleek met een olifant, tijdens big five zat Carolien in de olifantenkooi uilgeluiden na te doen, tijdens jeeptocht stonden ze oog in oog met een olifant, meet the mole had olifanten op het raam op de deur.
Een olifant is geen jager, maar daar wordt wel op gejaagd (in tegenstelling tot de leeuwenhint t.o.p. van Kees: de leeuw is een jager -> Kees is ook een jager op de mol).
Nu ik een tekening van Paulien gezien heb, begrijp ik ook waarom we dus af en toe die olifant terug zagen komen.