Grappig, voor de serie begon stond Paulien niet direct bij mijn verdachten maar nu acht ik haar zeker mogelijk als mol.
Ik ben het in grote lijnen eens met wat Heinz al schreef hierboven. We kunnen nu eenmaal weinig concreets afleiden aan afl 1 door vaagheid omtrent wie waar precies geweest en waarom de helft van de groep nooit aangekomen is- evenmin aan het bunjee jumpen door alle doordenk kronkels die je als mol aan kunt voeren voor je keuze.
Ik denk dat we het idd moeten zoeken in wat precies belicht wordt en vooral: wat duidelijk onderbelicht wordt.
Eén van de redenen dat ik vooralsnog Joep niet verdenk is juist door die dubbeldenk-theorie waarin hij iedereen aanzet tot het weggeven van een vrijstelling. Het is sws een zeer drukke tactiek die mi niet vol te houden is gedurende een lange tijd. En die iig sws opvalt bij mensen. Idem dito voor Tim met zijn actie naar Janine toe. Het is wel mogelijk maar waarom zou de mol zijn of haar best doen om zich in een zo vroeg stadium in de kijker te spelen?
Ik denk idd dat de Mol prima op kon gaan in de groep die allemaal om vage redenen nooit aangekomen is, en de bliksemafleider Ewout was helemaal mooi omdat iedereen zich vervolgens vestigde op de enveloppen in plaats van te vragen waarom die anderen nooit meer op tijd aangekomen waren.
Het enige wat me wel opvalt is dat ze wel erg opvallend niet intensief staat te luisteren naar Art bij bepaalde uitleg. Iedereen heeft natuurlijk zijn of haar manier van concentreren maar kandidaten letten op alles qua afwijkend gedrag dus waarom niet gewoon intensief luisteren net zoals de anderen?
Ik heb nog geen definitieve hoofdmolkeuze gemaakt maar Paulien is zeker een optie. Ik vond haar observatie over Ewout en hoe nerveus hij was ook wel interessant trouwens. Ze observeert graag dus als ze de Mol niet is verwacht ik in principe wel dat ze er nog wel een tijdje in zit gesteld dat ze op het juiste molspoor komt in dat geval.