Na het bekijken van de extra beelden lijkt het erop dat Zarayda vol voor Carolien is gegaan en Zarayda ligt er nu uit.
Mee eens, want de bevestiging vond ze in de envelop die Kees haar liet zien. Ze wantrouwde Carolien toch al. Dus zij zal volledig op Carolien hebben ingezet.
Kees kan haar getest hebben: als Zarayda op Carolien in zou zetten, zou hij volledig op Paulien inzetten. Zarayda eruit = Carolien geen mol. Kees er nog in = Paulien mogelijk mol.
Carolien kan Zarayda ook getest hebben door Paulien te proberen verdacht te maken, wat niet gelukt is. Ze gaf aan dat ze niet wilde dat Zarayda op dezelfde mol zou zitten. Maar ze had kunnen weten dat Zarayda niet op Kees zou zitten. Doordat Zarayda is afgevallen en Carolien mogelijk denkt dat ze op Paulien gestemd heeft, bevestigd dit voor haar dat Paulien niet de mol is. Zij zal dus wederom voor Kees gaan.
Paulien en Carolien zitten beide op Kees. Indien de Roodshow hint op Carolien slaat, verliest Carolien. Twee opties: of Carolien heeft de test slechter gemaakt dan Paulien = Kees de mol. Of Paulien is gewoon de mol en Kees is de winnaar.
Kan ook zijn dat Carolien bij de laatste executie overstapt op Paulien. Als Carolien dan verliest, dan is ook al duidelijk dat Kees de mol is.
Ik hou het er dus op dat Carolien bij Kees blijft, zij verliest, Kees wint, Paulien is de mol.
En niet vanuit tunnelvisie, want ik heb de afgelopen weken regelmatig een overstap gemaakt van Paulien naar Kees en weer terug. Nog twijfel ik af en toe (ook na de uiteenzetting die ik van Lightman ontvangen heb), maar ik heb besloten niet meer te wisselen en toch bij Paulien te blijven. Misschien wishful thinking, maar dat zie ik volgende week wel weer