Prima voor alle hints richting Kees, ik ben ervan overtuigd, na de aflevering terug gekeken te hebben dat Paulien de mol MOET zijn:
In de trein zie je een man in een boekje lezen (alle foto's doe ik even in een spoiler, omdat het er veel zijn):
Opgevallen dat dit een
zwart molboekje is?
Vervolgens laten ze een pagina zien uit het boekje, waarin je de naam Pauline ziet, maar ook het antwoord op vraag 20: Paulien. Stemt de mol op zichzelf?
De man slaat een bladzijde om en je ziet een bericht aan Joep. Niet echt goed te lezen, maar de mol gunt Joep een plaats in de finale. Heeft Paulien niet gezegd dat Joep de enige was die haar begreep?
Paulien was er op gebrand haar molboekje snel terug te vinden. Aan Carolien gaf ze aan dat haar tekeningen belangrijk voor haar waren. Ja ja... Let eens op de kleur van dit boekje?
Vervolgens vind Carolien, bij getal 7, waar ze moet zoeken naar het molboekje van Kees. Die vind ze dan ook vrij rap. Niet een zwart boekje, maar zwart met rood. Lijkt absoluut niet op het molboekje wat de man in de trein vasthoudt....
Volgende week blijkt Kees de verliezer te zijn
Edit: schreef ik echt verliezer???
Ik bedoelde dus NIET de mol whahaha