Het boekje in de trein waarin te lezen is “VRAAG 20: PAULIEN !” laat me nog niet los. Kan het niet ook verwijzen naar de “meet the mole” opdracht, waar de kandidaten de vraag moeten beantwoorden: “ Wat was het antwoord van (achtereenvolgens en één voor één) Ewout, Joep, Janine en Tim op zijn/haar laatste testvraag?”
Ik geloof ook in Paulien, maar ik denk niet dat dit verwijst naar de Meet the Mole opdracht.
Zelf denk ik dat dit het molboekje van Ewout is en dat Ewout een "afscheidsbrief" in zijn molboekje schreef aan Joep. Dat Ewout dus wel degelijk op Joep zat.
Vanuit de biecht van Joep is het gerucht de wereld in geholpen dat Kees gezegd heeft dat Ewout op Daniel zat. Maar niemand weet zeker of dit gerucht ook werkelijk door Kees de wereld in is geholpen.
Als Paulien de mol is, kan het zijn dat zijn in dat boekje van Ewout heeft geschreven dat hij bij vraag 20 Paulien had moeten invullen. Misschien heeft Paulien wel bij Kees ingefluisterd dat Ewout op Daniel zat? Ik weet het niet, ik was er niet bij
Maar ja, het zit mij ook wel dwars.