Goedenavond allemaal en welkom bij de officiële uitslag van de Realitynet Forumquiz!
Dit jaar werden er weer veel lijstjes ingeleverd, 24 stuks om precies te zijn. Uiteindelijk waagden 15 forummers een poging de antwoorden aan de juiste forummers te koppelen. Zij komen in aanmerking voor punten voor de RN Ranking. En dit zijn ze, in volgorde van inleveren:
Fabiann, Lukie4, Robbieazerty, Swifty, Nieky, Molière, Grasisgroen, NextGP, MaikeMeisje, Cynneke, Schulz, LdHmolletje, Ycaris, D*n en Mollenvanger22!Voordat we met het officiële deel beginnen, wil ik allereerst mijn dank uitspreken aan
Grasisgroen. Zij was degene die opperde om de Kinderen voor Kinderen vraag erin te stoppen. Ik twijfelde geen seconde, en het bleek een groot succes. Er kwam meer variatie binnen dan verwacht, het ene liedje soms nog irritanter dan het andere. Maar altijd lachen.
Grasisgroen, nogmaals dank voor je geweldige idee!
Zoals jullie zien is er hierboven vanmiddag een poll toevoegd. De uitslag van de poll laat zien dat Swifty de gedoodverfde favoriet is om dit spel te winnen, maar zal haar dit ook lukken? Ook LdHmolletje, Mollenvanger22 en Nieky kregen stemmen. Zou de winnaar zich onder deze vier bevinden? Of gaat er een outsider met de prijs van door. Ik heb in ieder geval een mededeling voor deze vier ...
... van harte gefeliciteerd, jullie zitten in ieder geval bij de laatste 10!
We zijn zo terug na een korte break!