En er is één iemand die mij blijkbaar een stuk beter kent dan de rest:
Robbieazerty 6
D*N 2
Mollenvanger22 2
Ycaris 2
Cynneke 1
Lukie4 1
MaikeMeisje 1
NextGP 1
Nieky 1
Schulz 1
Fabiann 0
Grasisgroen 0
LdHmolletje 0
Swifty 0
Wel een steek in het hart dat jij mij dan het minst kent.
Mijn antwoorden dan ook maar eens overlopen:
1. De Schotlandreis. Was erg leuk, ookal was het solo. Ik heb er de molnerd uitgehangen en bijna alle locaties van WIDM2 bezocht.
2. Die verhuis van vrienden. Sorry dat het je excel upf*ckte Daisy, maar "vrienden verhuisd" klonk niet heel dieptepunt.
3. Nog eens meedoen aan een groot online spel. Heb er veel georganiseerd, dus vond het erg fijn om nog eens te spelen.
4. Survivor 2012 wou ik uiteraard winnen, maar daar hebben Jann, Nieky en Ycaris een stokje voor gestoken.
5. * Bikkels Topic [1:00 - 6:00] -> Ik post eignelijk maar weinig in de relaxhoek, dus had veel keuze.
6. Ik heb dus geen idee hoeveel posts ik heb, dus mijn 100.000e is ergens random. Blijkbaar gebruikt HDD dat woord ook, dus volgend jaar iedereen hier en daar het woord random in de antwoorden steken
7. Van de Queen. Wat interesseert sport mij nou?
8. Van de Queen. Wat interesseert sport mij nou?
9. ik lees geen krant, ik lees magazines, eentje die maandelijks uit komt en eentje die tweemaandelijks uitkomt, en ik sta er al 2 maanden mee achter en volgende week komen de nieuwe weer uit... en dan heb ik nog 4 boeken te lezen. Dus ik heb helemaal gee ntijd voor een krant.
10. The Simpsons: Tapped Out -> Mensen die mij op Facebook hebben, zouden dit hebben kunnen zijn bij mijn "likes".
11. Ik had er zoveel in mijn hoofd, maar ging uiteindelijk voor degene die me het verst terug in mijn jeugd bracht. Het was Meidengroep of Make-up en ik kan er niet over hoe gay dit klinkt.
12. Tja, ben en blijf een molnerd, dus moest wel iets WIDMs zijn.
13. Ik kan SBS6 niet zien en wist niet eens dat er issues mee waren.
14. Save the Last dance, maar dit wil ik nuanceren: er zijn véél betere films dan dat, maar ik begreep de vraag meer als 1000 keer achter elkaar. En dan moest het iets luchtigs zijn met wat leuke muziek erbij. Zware drama's of psychologische thrillers hou ik niet 1000 keer achter elkaar vol.
15. Spaghetti Bolognaise, hmmm heb er nu alweer zin in.
16. Ik wist niet wat te kiezen, lang geleden dat ik nog een milkshake gehad heb. Ging maar voor de standaard Chocolade.
17. NY en Barcelona ben ik al geweest. Tokyo en Kyoto spreken me niet echt aan. Ik koos dus voor Stockholm. Liefst in de winter, eens kijken hoe het zit met hun "snowhow" (vond dat een geweldig woord toen een Zweedse collega me dat eens uitlegde)
18. Mount Rushmore, heb al eens geprobeerd, maar je ziet Mt Rushmore niet vanaf de straat...
19. Ik zei 11, maar volgens mij zijn het er meer, als ik sloffen mee tel en een doos vol molslippers die ik al 2 jaar naar Amersfoort en weer terug sleep.
20. Goede gezondheid en veel liefde -> Ik had misschien ook egoïstischer moeten zijn, maar ach, dit wens ik dan aan iedereen.