Ook al is het pas voor de 3e keer, de medeforummersquiz is een echte eindejaars traditie voor dit forum geworden. Dus ook dit jaar keert ie weer terug. Hoe goed ken jij je medeforummers eigenlijk? En hoe goed kennen ze jou? De uitkomst van deze quiz maakt een hoop duidelijk.
Hall of fame:Top 3 2010:
1. Swifty
2. Koekoe
3. Lukie4
Top 3 2011:
1. Jann
2. Nieky
3. Swifty
Wie wint er dit jaar? Is het een oude bekende of een nieuw gezicht? Maar voor wie het nog niet kent, wat is de bedoeling?
Hier onder staan 20 vragen, die betrekking hebben op jou. Beantwoord deze vragen naar waarheid en lever de antwoorden bij mij in per PM. Ik zal zelf ook een lijstje invullen. Als de deadline verstreken is, post ik alle antwoorden in dit topic, maar door elkaar. Aan jou de taak de juiste antwoorden bij de juiste forummer te zoeken. Elke juiste combinatie levert 1 punt op. Indien je één vraag volledig juist hebt beantwoord, krijg je 10 bonuspunten. Uiteindelijk wint degene met de meeste punten. In het ultieme geval dat er een gelijke stand is, wint degene die de antwoorden als eerste heeft ingestuurd.
Ik heb er over nagedacht (zeker omdat het aantal lijstjes van vorig jaar best veel was) om daar een regelverandering door te voeren, maar ik heb uiteindelijk besloten alles bij het oude te laten.
De deadline voor het insturen van de 20 antwoorden is:
31 december, 23.59 uurALGEMEEN
1. Wat is jouw hoogtepunt van 2012?
2. Wat is jouw dieptepunt van 2012?
REALITYNET
3. Wat is jouw forummoment van 2012 (kan zowel positief als negatief zijn)?
4. Welk forumspel zou je het liefste willen winnen?
5. Noem een (populair) relaxhoektopic, waarin je nog nooit gepost hebt. *
6. In welk topic zou jij je 100.000e post plaatsen?
SPORT EN ONTSPANNING
7. Wat was voor jou hét sportnieuws van 2012?
8. Wat is jouw favoriete moment van de Olympische Spelen in Londen?
9. Wat is jouw favoriete krant?
10. Wat is jouw favoriete app voor tablet of smartphone?
MUZIEK, TV & FILM
11. Wat is jouw favoriete Kinderen voor Kinderen liedje (liefst incl. YouTube filmpje)?
12. Wat was voor jouw hét TV moment van het jaar 2012?
13. Verwoord in maximaal 10 woorden waarom SBS6 wel/niet zou moeten worden opgeheven.
14. Welke film kan je 1000x kijken, zonder dat ie gaat vervelen?
ETEN & DRINKEN
15. Als je vanaf morgen alleen nog maar vegetarisch mocht eten, wat zou je dan het meeste missen? **
16. Wat is jouw favoriete milkshake?
STEDEN & LANDEN
17. Welke grote stad die je nog niet bezocht hebt, zou je graag eens bezoeken?
18. Op welke beroemde plek zou jij Waldo graag verstoppen, zodat de rest dagen bezig is om hem/haar te vinden?
OVERIG
19. Hoeveel paar schoenen bezit je?
20. Wat wens jij voor 2013?
Succes met invullen!
* dit kan je zien doordat het mapje voor de posttitel blauw is, zoals dit:
** indien je reeds vegetarier bent, dan graag 'ik ben al vegetariër' invullen.