And we're are back. Takelauto blijft een briljante reclame!
Voor we beginnen met de uitslag zullen we nog even per vraag een opmerkelijk antwoord doornemen.
Bij vraag 1 stond het antwoord:
In maart appartement gekocht en op mezelf gaan wonenIk werd hier heel vaak ingevuld. Maar dit kan helemaal niet want
A Ik woon al 4 jaar op mezelf
B Ik heb het appartement pas net gekocht, ik moet nog verhuizen!
Onze verhuizer was dus niet ondergetekende, maar
Fabiann!
Bij vraag 2 stond een enorm lang antwoord over verhuizende vrienden, die bijna mijn Excel sheet uit elkaar rukte. Maar het bleek een moeilijk te plaatsen antwoord. Het juiste antwoord is echter ...
Robbieazerty!
Tsja, wie Survivor won bij vraag 3 was niet zo'n moeilijk antwoord, dit had iedereen goed. Maar wie baalde er nou zo van dat Dwaastoo is weggebleven? Ik denk meerdere users, maar het juiste antwoord is ...
MaikeMeisje!
De spelletjes. Daar heeft iedereen wel wat punten gehaald. Een user wilde graag BBUS winnen. Dit is toch wel een aantal keren goed ingevuld, dit was namelijk onze eigen
D*n!
Schulz bracht me enorm aan het lachen bij zijn antwoord voor mij op vraag 5. Hij dacht dat ik nog nooit in het Realitynet Forum ABC had gepost ... dat topic heb ik notabene zelf geopend. Hij weet het inmiddels. Maar wie zijn er dan nog nooit in dat topic geweest? Als je goed had gepuzzeld, hadden de volgende 2 antwoorden je punten opgeleverd:
Fabiann en
NextGP!
De 100.000e post bracht een discussie op weg. Waar zou je dat bericht toch zetten. Iemand wilde daar nog niet over nadenken, omdat hij/zij daar nog lang niet was. Dit was een flinke instinker, want niemand had hem goed. Het is namelijk één van de users met de hoogste postcount, namelijk onze mod
Lukie4!
Er bleek aardig wat gebeurd op sportgebied, al waren we erg onder de indruk over Epke Zonderland. Zijn naam kwam in meerdere antwoorden terug. Maar wie vulde nou dat vreselijke lange antwoord in over de negatieve affaire van Lance Armstrong? Vannacht was er nog meer nieuws over op TV, maar dat terzijde. Nee, het was niet HDD, die met lange antwoorden zou komen, maar onze kersverse Survivor winnares
Ycaris!