Van de deelnemers kent Swifty mij het beste; 6 vragen goed! en Ycaris het minst; 0 vragen goed.
mijn antwoorden:
Vraag 1; De vakantie naar Kaap Verdië was geweldig, en verder was er niet veel bijzonders dit jaar. (eindelijk weer eens werk was een leuk antwoord, voor iemand die haar 12,5 jarig dienstverband heeft gevierd)
Vraag 2; Eind 2011 hoorde ik dat ik vanaf 1 jan. 2012 werd overgeplaatst, ik was daar niet blij mee en heb dat hier ook duidelijk laten merken.
vraag 3; Dwaas heeft een nuchtere, humorvolle manier van posten en daarom las ik zijn reacties graag....ik geef toe is een heel moeilijk antwoord om te weten/gokken
vraag 4; Ik lees graag mee met alle spellen en geniet daar ook van. Maar meedoen doe ik soms bij het songfestival (en met mijn aparte muziekkeuze zit winnen er niet in) en aan de Medeforummersquiz, die ik dus best wil winnen (blijven hopen).
vraag 5; vind ik een leuk topic, maar lastig om iets te verzinnen voor degene boven me, dus nog nooit gedaan (en stiekem nieuwsgierig wat men voor mij bedenkt
)
vraag 6; ik hou het niet bij, dus als ik me er bewust van ben (in 2074) zal het de ontdekking van de dag zijn
vraag 7; een held die ten onder gaat, een verziekte sport (profs dan), het blijft me verbazen
vraag 8; Ja, Epke. en dan nog in de juiste bewoording....ging ik zelf vaak de fout mee in.
vraag 9; Later realiseerde ik me dat ik vaker de spits pak, op weg naar mijn werk
vraag 10; ik heb ergens wel verteld dat ik geen internet op mijn telefoon heb.
vraag 11; zo een zielig liedje, als klein meisje was ik daar zo van onder de indruk
vraag 12; Ja Ajax, kon ik niet laten. niet alleen omdat ik fan ben maar ook als plaagstootje naar sommige anderen
vraag 13; Het zit hem weer in de bewoording, wie zegt wat op welke manier...
vraag 14; hopelessly devoted to Grease!
vraag 15; Biefstuk met champignons!!! hoewel het griekse restaurant een goede 2e is (ik heb ook even aan het antwoord "vlees" gedacht)
vraag 16; Mokka, helaas weinig te krijgen, wel zelf te maken, maar meestal drink ik chocola
vraag 17; Kopenhagen hoor ik zoveel over! Parijs werd ook genoemd, daar ben ik dit jaar alleen al 2x geweest
vraag 18; De Sahara....weinig inspiratie, ik snap echt niet hoe sommigen dat zo snel zien/herkennen. knap hoor!
vraag 19;
(1 paar sneeuwschoenen, 1 paar hardloopgympen, 1 paar oude hardloopgympen voor langs het voetbalveld, 1 paar gewone gympen, 2 paar werkschoenen, 2 paar laarzen, 3 paar zomergympjes, 6 paar pumps/hakjes, 5 paar ballerina's, 3 paar slippers)
vraag 20; de overplaatsing naar het nieuwe filiaal is niet echt een vooruitgang gebleken. ik heb het hele jaar hard gewerkt, vaak lange dagen gemaakt met weinig pauze. dat mag in 2013 wel wat minder!