Bedankt voor de wisselbeker, Jann!
Even wat opmerkelijke dingen per vraag (voor mij dan):
1: Dacht toch echt ergens gelezen te hebben dat Jann in Rome was geweest.
2: Kwam tegen dat Nieky een aflevering van WIDM had gemist, maar Pac-Mol blijkbaar ook.
3: Het WIDM spelen met medeforummers hoorde dus niet bij Pac-Mol maar bij Elise, waardoor ik Het 'gediskwalificeerd' worden uit een forumspel niet aan Pac-Mol had gelinkt.
Lukie4 die 3 tops bij top of flop noemt als forummoment.
4: Precies de antwoorden omgedraaid van degenen van wie ik dacht dat ze winnen niet belangrijk vinden.
5: Ycaris heeft een topic genoemd waar ze al wel in had gepost voordat dit spel begon.
Precies degenen omgedraaid die alleen in Het grote onzintopic nooit hadden gepost.
6: Had HDD aan het lange antwoord gekoppeld vanwege het woord 'random' dat hij regelmatig gebruikt, maar dat was dus Robbieazerty.
Ycaris die het Bikkels Topic noemt voor haar 100.000e post; wel één van de laatste combinaties die ik zou verwachten.
Vreemde antwoorden als Realitynet Forum ABC en Associatie String.
7: Feyenoorders LdH en Lukie4 omgedraaid omdat Lukie ergens het woord 'topjaar' gebruikte.
Niet Mloesje, die regelmatig in het Hardlopen-topic post, maar Grasisgroen met het hardloop-antwoord.
Nieky die geen wielernieuws noemt, maar de Elfstedentocht.
8: Dacht ik in ieder geval één Epke-antwoord goed te hebben met Schulz die het commentaar van Hans van Zetten geweldig noemde, hoort dat bij HDD.
Zilveren plak springruitersequipe niet bij Mloesje, die als één van de weinigen in het Paardensport-topic van de OS postte, maar bij Tdietz.
LdH had ik gevonden als James Bonds-liefhebber, maar het Filmpje van James Bond met the Queen hoort dan weer bij Ibung.
9: Niet HDD met The New York Times, maar Schulz.
Niet een student, maar MaikeMeisje die de Metro weleens leest.
De Morgen aan de verkeerde Belg gekoppeld.
Robbieazerty leek mij in het Zapp-filmpje een typische krantenlezer, maar die leest geen krant.
10: Dacht ik Temple Run mooi gevonden te hebben bij Tdietz, hoort dat bij Ibung.
Idem dito voor Songpop bij Nieky, maar dat hoorde dus bij Daisy.
11: Nieky bracht me volledig op het verkeerde been door in dit topic te zeggen dat Het tietenlied zeker niet bij Robbieazerty hoorde, waardoor ik dat nummer en Meidengroep aan een aantal vrouwen en D*N heb gekoppeld.
Dacht ik er in ieder geval één goed te hebben met Vakantie in de tent bij Elise vanwege het kamperen in Afrika, is die fout.
HDD die geen liedje inbracht; wel één van de laatsten van wie ik dat had verwacht.
12: 'Zet die plaat af' ook al aan de verkeerde Belg gekoppeld.
HDD postte ergens een filmpje van een uitgebreide toespraak van Barack Obama, dus dacht dat die bij hem hoorde.
Wederom geen Schulz bij het Hans van Zetten-antwoord, maar ditmaal Lukie4.
Niet MV22, die in dat topic volgens mij een heel boekwerk postte, maar Pac-Mol bij WIDM afl. 1.
13: Ik kan SBS6 niet zien... wederom aan de verkeerde Belg gekoppeld.
14: Kwam een post tegen van Nieky over dat hij Rat Race een briljante film vond, hoort die film bij NextGP.
LOTR wel goed bij Tdietz, maar hij moest zonodig een toevoeging doen.
15: Kwam ergens iets tegen van Biefstuk met pepersaus bij Daisy, maar dat hoort dan weer bij MaikeMeisje.
Het discussiëren met vegetariërs gekoppeld aan Swifty vanwege haar deelname in de uitgebreide discussie in het Vegetariër-topic, is het Schulz die dat invult.
Voor de vierde keer een antwoord aan de verkeerde Belg gekoppeld, maar nu puur toeval.
16: Niet mokka maar caramel bij Ibung; leek me typisch iemand die wat anders zou invullen dan de veelgenoemde smaken.
17: Dacht ergens gelezen te hebben dat Grasisgroen al eens in Parijs was geweest, al was het maar voor even.
LdH had Cuzco ergens als één van z'n favoriete bestemmingen genoemd, maar dat antwoord hoorde bij Tdietz.
Bij MV22 kwam ik volgens mij iets tegen over een voorkeur voor Denemarken, maar die wil dan weer naar Reykjavik.
18: Indianapolis Motor Speedway niet bij Swifty, maar bij LdH.
19: Grasisgroen heeft opmerkelijk weinig schoenen voor een vrouw.
20: Dacht ergens gelezen te hebben dat Mloesje begonnen was aan een studie Rechten, maar dat hoorde bij Fabiann.