Ik begrijp hieruit dat je sowieso voor Ycaris had gestemd en dat ik als ik geen dreigmail (die trouwens heel anders over kwam dan bedoeld, wat waarschijnlijk door mij kwam) had gestuurd ik ook verloren had.
Nu mijn vraag, ik heb er lang over na moeten denken over wat ik aan wie zou vragen.
Ik heb tenslotte (bijna) niks met complotten temaken gehad en kan daarover dus moeilijk een vraag stellen.
De dingen die ik wil weten weet ik al, maat dit weet ik nog niet:
Tdietz, je hebt mij 3x uit het spel gespeeld, waarom zou ik ondanks dat toch op jou moeten stemmen nu?
Ik bedoel niet in het algemeen waarom iedereen op je moet stemmen, maar waarom ik persoonlijk op je moet stemmen, maar dat leek me al duidelijk.
sowieso had ik ycaris pas de munt gegeven na de battle, dus toen ik al dacht dat ik eruit lag en ik nog wel met iemand op een eiland zat die erin kon blijven, ycaris ging waarschijnlijk de samensmelting halen en ik wilde haar de munt geven zodat ze minder een achterstand had op de rest
ze had idd een kleine voorkeur voor mij, maar je pm gaf me de doorslag
nu antwoord op je vraag: je moet stemmen op wie je wilt
de drie keer dat ik je eruit heb gewerkt:
- het allereerste duel hadden we beiden geen keus, het was jij of ik, kan je me niets kwalijk maken
- 2de keer was appel duel, tja, jouw pm viel mij gewoon heel erg tegen, je had hiermee een inschattingsfout gemaakt
ik had in die executie die erop volgde op jouw gestemd omdat ik nog steeds een beetje boos was op die pm
(inmiddels helemaal vergeven hoor)
- 3de keer is denk ik dat je bedoeld op devils island, ach jij en nextGP wilde eerst mij eruit werken, wat naar mijn idee een domme keus was om met hem samen te werken (sorry next), ik bedoel in de popu poll scoorden ik en swifty eigenlijk standaard goed en devils was tot dan toe gewoon individueel gespeeld
jullie wekte een samenwerking tussen mij een swifty in de schoot
als je next had aangevallen met galgje had ik met je mee gestemd en had ik nooit contact met swifty gezocht om een sterk blok te maken in opdrachten die populair was in de popu poll
gevolg was dat het tussen jou en nextGP ging, jullie scoorden beiden niet zo goed in popu poll en die opdrachten lagen mij en swifty toevallig net wat beter
je had veel meer kans door te gaan denk ik als je juist swifty of mij had benaderd om samen te werken
waarom je alsnog op mij moet stemmen: alleen omdat je het misschien wilt, ik bedoel, je had ook lukie kunnen vragen wie eigenlijk jullie complot had gelekt...
waar je in eerste instantie mij van beschuldigde, en dat was ik niet
ik had mc alleen gemeld dat er een complot tegen hem was, ik noemde geen namen
hij begon gelijk over jullie, hij wist het allang!
Maar ik snap het helemaal als je op ycaris of lukie stemd, dit was een spel waar ik telkens betrokken was met jouw verlies