antwoord op hillo's vraag
Je bent bij stemmingen nooit getarget, daardoor hoefde je nooit te scramblen en de stemming overhoop te gooien, waar ik en Niek dat bijvoorbeeld wel bijna elke keer hebben moeten doen. Je rit naar de finale was daardoor vrij gemakkelijk, ware het niet dat de proeven deze survivor een groot deel uitmaakten van wie afviel. Op zich heb ik daar respect voor, want juist door je tactiek heb je dat target nooit echt gekregen. Maar stel dat je wel een groter doelwit geweest was, had je dan alsnog aan die tactiek vastgehouden of waren tactisch spel en smerige complotten dan wel geoorloofd geweest in jouw optiek?
Bedankt voor je stem telkens, je hebt helemaal gelijk over waar een robinson aan moet voldoen tov hoe het spel op tv en hier op het forum gespeeld worden
ik heb een giga hekel aan die grote complotten die voor het spel begint al gemaakt zijn, dat je door het spel zelf in complotten gedreven worden wordt kan ik beter waarderen
ik bedoel, met het echte robinson enzo leer je meestal de andere kandidaten ook pas kennen op de eilanden (op dit jaar na dan)
jullie (jij swifty en jann) hebben mij goed gemanipuleerd, mijn opstandige karakter goed gelezen en er dus goed gebruik van gemaakt
maar ik denk dat je je ook vergist in mij, ik heb oa met het complot met jou en robbie gewoon "ja" gezegd om vervolgens de eerstvolgende executie een mes in jullie rug te steken
ik heb helaas die kans idd nooit gekregen
Ik hoopte idd onder de radar door te gaan, maar dat was mijn strategie! profiteren van 2 groepjes tegen elkaar uitspelen, de manier waarop jij het zelf ook hebt gespeeld
daarbij heb ik elke pm met "mijn" waarheid beantwoord, soms indruk wekkend dat ik totaal geen idee heb wat er gaande was. Maar sommige dingen blijkt nu weer dat ik meer van op de hoogte was dan anderen die ver zijn gekomen, voor mij was best wel duidelijk dat lukie, swifty, robbie, MC en ldh samen een complot hadden.
eigenlijk had ik alleen jann en vieffan verkeerd ingeschat, jann onterecht vertrouwd, vieffan onterecht wantrouwd
ik heb gedaan wat ik kon doen om verder te komen, opdrachten winnen, mensen in te schatten en te manipuleren
een voorbeeld hiervan is de executie voor devils island, mijn doel was iedereen een stem te geven en ik als enige van de "losers" geen stem tegen te krijgen, ik hield rekening met de twist dat diegene met de minste stemmen door zou gaan
heb een paar mensen gewoon ingeschat hoe ze zouden stemmen en anderen via pm een beetje gestuurd
en het was gelukt dat ik de enige was zonder stem tegen, helaas ging die keer alleen de verliezer door
aan die mega complotten doe ik niet, aan stemafspraken wel, aan mensen manipuleren om zelf verder te komen doe ik zeker
sowieso was mijn doel om door iedereen ongevaarlijk te lijken om vervolgens wanneer de finale dichtbij kwam en ik goed beeld zou krijgen van de groepjes toe te happen
maarja, weer die kans niet gekregen