oja een toevoeging, jij vertrouwde mij en had oa gezegd dat je hillo niet vertrouwde
ik dacht dat als hillo mij ook vertrouwd en jullie beiden mij dus vertrouwde
ik een sterkere positie zou hebben
bovendien dacht ik dat ik dan misschien als mol voor jou kon werken
de enige die mij denk ik hoog had gezet in popu lijstje voor aanvang van het spel
Dat klopt, op plaats twee
dat had nog wel wat geweest, jij als mol info vergaten over hillo
Ja dat was ook nog een klein groot foutje
Ik had de stokermunt niet op hillo moeten gebruiken maar op jou MC... Dan was ook duidelijk dat hillo op Lukie had gestemd en hadden jullie mss hem de ronde erna weggestemd...
Maarja ik was dus ook volledig in de waan dat hillo bij RObbie hoorde XD
Ik dacht toen dat je die stokermunt zou houden om er later voordeel mee te doen aangezien je die eilandraad zelf niet weggestemd kon worden maar inderdaad wel best hem meteen in te zetten om een latere ondertalsituatie te vermijden.
Ik wist dat ik de swing vote was bij de eerste stem; 3 voor Nieky (van jou en Lukie + de verdubbelmunt) en 3 voor Lukie van Ycaris, Jann en Niek. Verder wist ik niet wat jullie met je tweede stem zouden doen, maar ik wist wel dat Ycaris ongeloofwaardig was en dat het voor mij ook totaal geen nut had haar weg te stemmen omdat ik haar niet als gevaar zag. Dus ik besloot mijn grootste dreiging eerst weg te stemmen (Niek) en vervolgens mijn op een na grootste dreiging (Lukie), zodat het niet meer uitmaakte was jij en Lukie als tweede stem hadden. Dan had ik toch een meerderheid tegen Lukie veroorzaakt door de stemmen van Jann en Ycaris die zouden blijven staan
Was Ycaris zo ongeloofwaardig? Ze had al een keer drie stemmen gekregen. Bovendien konden we niemand anders aanhalen: in dat scenario zou Nieky weg zijn en we dachten dat je makkelijker op Ycaris dan op Jann zou stemmen
Hillo, Lukie of MC voorstellen als tweede stem kon natuurlijk ook niet aangezien wij met drie samen zouden stemmen.
Maar ik doelde eigenlijk op de eilandraad waarin Nieky zijn stokermunt gebruikte (toen we nog met zeven waren). Waarom toen de stem op Lukie?