Oh ja ik heb aan Ycaris en Lukie een vraag gesteld, nu dan ook nog eentje aan tdietz:
Lieve Tom,
Je schreef eerder in dit topic dat je erg boos was over een pm gesprek met Bjorrn, je gilde na de eilandraad op Devil island dat ik waardeloos was en we herinneren ons allemaal vast ook wel de verhitte discussie tussen jou en nieky gisteren... Was dit spel wel gezond voor jou? Heb je niet te vaak je zelfcontrole verloren?
hahaa nee joh, dat tegen jou was meer met een knipoog, snapte het helemaal
ik had immers met mijn tweede stem op jou gestemd
dat tegen nieky heb je dus niet helemaal gevolgd, ik had het via pm proberen te regelen, dacht dat nieky weer een iets probeerde uit te spoken door swifty tegen mij op te stoken door een leugen te verkopen
had nieky via pm benaderd daarover dat ik dat niet zo chill vond, die dacht alleen dat ik het over iets totaal anders had, waardoor het hier op het forum belande, het was gewoon over iets onbenulligs waarbij we allebei de waarheid spraken die eigenlijk tegenstrijdig met elkaar waren
over zelfcontrole, ik heb vaak iets overdreven
gewoon een beetje commotie veroorzaken
hou ik stiekem wel van
edit: ik werd trouwens wel op een gegeven moment echt moe van al die twisten, geen enkel idee vam veiligheid hebben vond ik soms erg vervelend, op een gegeven moment moet het ook even simpel blijven, het niet meer kunnen volgen was soms misschien wel niet meer gezond voor mezelf
maar voor iedereen die een spel gaat leiden in de toekomst, ik kan alles waarderen, elke regel enzo als ik maar het idee krijg dat de spelleiding tenminste zijn best doet om mijn protest te snappen
schulz deed dat uitstekend, d*n soms wat minder
ik ben zo makkelijk af te poeieren als je weet hoe ik in elkaar zit