ja kijk hoe aardig ik ben geweest.
Trouwens waarom antwoordden jullie toen niet ?
Volgens mij had ik het toen even druk buiten het spel. Ik kan me herinneren dat ik heel stratego niets van gevolgd heb en ik dus ook geen tijd genomen had je te beantwoorden. Toen ik er wel tijd voor had, was het al achterhaald, zodat ik er gewoon niet meer op terug gekomen ben.
Miek ik vond het ook heel leuk dat je hebt meegedaan, ookal hebben wij niet zo heel veel contact gehad. Ik vind het altijd als er nieuwe mensen meedoen. Deze spellen doen me erg denken aan 'real world road rules challenge' op MTV. Daar doen ook iedere keer opnieuw kandidaten mee die elkaar al kennen en oude vetes spelen daar ook nog steeds. Ook komt er elke reeks wel zogenaamd 'Fresh Meat' bij, nieuwelingen dus. Daar blijkt ook steeds dat die harder moeten knokken omdat ze inderdaad niemand echt kennen. Maar meestal verdienen ze wel respect door hun manier van spelen en hoe ver ze raken etc. En in een volgende reeks zijn ze dan geen Fresh Meat meer, maar echt volwaardige tegenstanders, omdat ze zich al zo hard bewezen hebben.
En datgene heb ik hier dus ook. Ik probeer je hiermee niet te overtuigen om perse nog eens een spel mee te doen ofzo, al zou ik dat wel leuk vinden. Maar dat is gewoon hoe ik het zie en de vergelijking die ik met dat tv programma maak. Maar wel leuk dat je er ook anders bij betrokken wil zijn dan als kandidaat. Voor Zap zoek ik in sommige afleveringen namelijk wel een paar onafhankelijke juryleden! Interesse?
En nieky, wat noem je mij toch vaak sympathiek en aardig!
Complotje?
En ik hoop dat hillo ook nog biechten bijgehouden heeft en ze nog opstuurt zoals bij BBUS, want ben ook wel benieuwd naar zijn verhalen. Zat ik helemaal in hem te geloven en hij mij waarschijnlijk enorm te wantrouwen.