Oke, mijn resume, ik stap blind in een online spel waarvan het gros vd spelers elkaar al kennen uit eerdere spellen, ik snap uiteraard mijn zwakke positie in deze en begrijp nu ook uit de biechts dat ik eigenlijk van meet af aan geen schijn van kans heb gehad.
Ik was dan ook reuze blij dat maatje Jann bereidt was om samen met mij de geschiedenis test te doen, op dezelfde dag dat Paul uit de expeditie stapte kwam echter ook de switch door waaruit bleek dat ik niet met maar tegen Jann moest spelen, dat ging mij dan weer net even te ver en dus besloot ik een Paultje te doen.
Dat is ook moeilijk, voor het eerst in zo'n groep hyena's
. Dat had ik met survivor 2010 ook. Hoopte het begin te overleven, en verder heel veel aanwezig zijn; dat helpt. Maar ik had toen ook geen idee van hoe 'erg' dat gespeeld wordt. In 2010 was het allemaal al zo ongeveer geregeld voordat het spel begon.
Het niet spelen van het spel vond ik echt niet leuk. Ik had heel erg lang zitten peinzen hoe ik een eerlijke en leuke puzzel kon maken. Met nog een leuke twist, zodat complotjes ineens uit elkaar gespeeld werden. Daar was ik lang over bezig geweest, geprobeerd iedereen een eerlijke kans te geven, en als er iemand opgeeft, is ineens mijn moeite "voor niets" geweest.
Maar goed, je uitleg lezende, begrijp ik je beslissing wat meer.