Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Ehm, er zijn meerdere beheerders van de pagina en ik kreeg het iig niet voormekaar. Er was verder ook niemand die zei dat het wel kon en op welke manier het dan moet.....
Ter info, Je kunt rechtsbovenin bij Facebook (bij het tandwiel) aangeven of je als je pagina of als jezelf Facebook wilt bekijken.
En we hadden natuurlijk D*N!
Het is echt jammer dat juist jij met de switch overgezet bent naar het andere team. In je eentje heb je ons team al verslagen.
Jullie hebben dus tóch een saboteur in jullie midden!
Je kunt als beheerder van de pagina toch ook 'als de pagina' berichten plaatsen, in plaats van als jezelf? Misschien kun je dan alvast op bijv. de pagina van DWDD oproepen onze pagina te liken, omdat de hele discussie daar eigenlijk is begonnen.
Dat kan alleen maar als je vrienden bent. Dus als DWDD vriend is van onze pagina dan kunnen we namens "onze pagina" berichtjes plaatsen. Gaat nu dus helaas niet.
Okee, kun je dan DWDD als vriend toevoegen? Hopelijk accepteren ze dat. Het filmpje van Mollenvanger is trouwens echt briljant!!!
Helaas ook dat gaat niet. Dit komt omdat DWDD ook een pagina is en je er dus geen vrienden mee kan worden. Net als bij onze pagina kunnen we DWDD alleen maar liken en daar hebben we niks aan. Helaas
Wacht even, kon dat wel? Als pagina reageren op de posts? Onze onvolprezen beheerder MR-Brain zei dat dat niet kon, toen ik voorstelde op die manier berichten te plaatsen op de pagina's van allerlei TV-programma's zoals DWDD.
Ik heb net even afgeluisterd bij de boardroom en ik kan jullie vertellen dat het een lange finale bijeenkomst wordt: drie kandidaten worden 2 volle dagen op het rooster gelegd
als er maar een lekker stukje vlees op ligt dan
fout gekozen
Ik heb op die manier wel geprobeerd te reageren bij een aantal pagina's, maar pas toen ze me accepteerden als vriend werd het zichtbaar voor anderen (en dat lukte dus alleen bij de anti-Patty-pagina)ik heb ook wel waar ik kon reageren als FB account op opinie-artikelen ook berichten achtergelaten als onze site
ja, K@ren is goed, maar Schulz
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
913 gasten en 2 vaste bezoekers