ftp://Ik wilde net zeggen, Kees heeft ook veel te veel geld verdient. Case en Carolien zijn niet de mol.
De grap bij Kees is alleen dat overal waar hij individueel geld verdient, hij mogelijk ook geld kan verduisteren.
-Dropping. Kees levert 2 enveloppen in. Zijn ze allebei nog wel dicht? (Hoewel ik denk dat dit gewoon goodwill kweken is)
-Minedump. Kees pakt in zijn eentje een envelop. Hij brengt waarschijnlijk 250 binnen. Mogelijk zat er veel meer in deze envelop en/of verduistert hij geld in de basis
- Goud Zoeken: 3 klompjes is redelijk veel, maar in theorie zou hij er 10 kunnen hebben.
- Puzzel/Heli: Kees pakt 1500 euro. In de envelop had best 2500 kunnen zitten. Als hij de mol is, pakt hij niet zijn eigen envelop en sowieso niet het hoogste bedrag. (Daarnaast vind ik de 1500 geen individuele score van Kees, feitelijk is het een groepsopdracht)
- Kokers: Kees pakt 500 euro, maar heeft daartegenover ook kokers geopend. Daarnaast vermoed ik dat er niet 1 maar 2 kokers in de winkel lagen. (7 kokers bij de safari, 3 bij Tim, 1 in de winkel = 11 in totaal. In 1 koker zit 500. Als in alle kokers 500 zit, zouden er 12 kokers moeten zijn, want er kon 6000 verdiend worden). Kees heeft mogelijk 2 kokers gevonden en 1 achterover gedrukt voordat iemand anders m vond.
Carolien opent de kluis terwijl ze af had kunnen gaan, Paulien springt voor 500 terwijl ze voor jokers of niet kon springen. Ze pakken beiden het maximale bedrag voor de opdracht. Kees pakt telkens geld op punten waar het kan dat hij minder binnenbrengt dan mogelijk zou zijn.