- Daniel: Verdient teveel geld
- Carolien: Laseropdracht, wijst bij het weerwolvenspel Daniel aan en spreekt verdenking uit op Paulien
- Tania: 500 euro aan goudklompjes, speelt Daniel direct uit het weerwolvenspel
Zarayda durf ik nog niet 100% uit te sluiten. Ze komt in haar reacties het meest oprecht en kandidaats over, maar voldoet wel aan alle eisen van een mol: Verdient weinig geld, laat veel geld liggen, mogelijke vergroting van een karaktereigenschap. Daarnaast staat ze in tegenstelling tot Kees niet bovenaan in de top 3 molverdenkingen (Als Kees de mol is, zou hij de 1e zijn die daar zo vroeg bovenaan staat). Wat wel tegen haar spreekt als mol is dat ze bij het weerwolvenspel ook direct Daniel uitschakelt.
Het enige wat ik nog tegen Paulien kan vinden is dat ze springt voor 500 euro ipv jokers. Ook haar kan ik nog niet volledig uitsluiten. Zo is zij bijvoorbeeld in tegenstelling tot Kees te laat bij de kerk en gaat ze af bij de minedump. 2 opdrachten waar Kees wel iets verdient.
En Kees blijft hoofdverdachte. Niet eens zozeer vanwege die priesterhint, maar lijkt het meeste voorkennis te hebben. Probeert bij Tim in de kooi nog een discussie op gang te brengen "wat is jou gezegd". Kan heel goed geld verduisterd hebben in de minedump omdat hij alleen was met zijn envelop en stemt bij het weerwolven spel in alle stemrondes nooit op een mol (2x op Tim, 1x op Zarayda). De enige keren dat we hem geld zien verdienen is bij de kerk en bij de minedump