Poll

Wie is de Mol NIET?

Kees
8 (20%)
Paulien
32 (80%)

Totaal aantal stemmen: 40

Auteur Topic: [poll] Wie is de Mol NIET?  (gelezen 61772 keer)

Offline Avogadro

• Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #140 Gepost op: 1-02-2013, 16:48:20 »
Iedereen behalve Tania en Zarayda.

Offline Conejo

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
« Reactie #141 Gepost op: 1-02-2013, 18:08:13 »
De enige die ik met zekerheid durf weg te strepen zijn Daniël en Carolien.

WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Vangu Vegro

• Forumlid
« Reactie #142 Gepost op: 1-02-2013, 19:00:11 »
Tim omdat hij naar huis had gemoeten als hij niet uit zijn kooi gehaald was, Kees en Daniel omdat ze de pot te veel spekken, Carolien omdat ze een perfecte kans om een opdracht te laten mislukken niet aangreep, en Zarayda omdat ze té oprecht verbaasd lijkt.
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline FeniXII

• Forumlid
  • Die Mol is baie wys
« Reactie #143 Gepost op: 7-02-2013, 20:48:36 »
Tania. En Daniël, die heeft zich inderdaad veel te snel verraden t.o.v. Tania. Een Mol zou toch meer op zijn gemak zijn. Tania heeft hetzelfde probleem, zij heeft echt te veel hyper-momenten en reageert vaak als een kandidate die de Mol koste wat het kost wil pakken. Zou zij serieus haar gezicht in de plooi kunnen houden als ze echt de Mol was. Ik acht het elke keer onwaarschijnlijker dat het kan. En ik trap echt niet in haar val "Hoe kan ik er nog inzitten als ik elke keer vol op Tim zat!". Nee hoor Tania. We hebben je wel door! Ze haalt misschien wel de finale?

Verder stemde ik ook op Carolien en Zarayda maar over die laatste is nog niet alles gezegd. Ze heeft me tijdens de aflevering doen twijfelen. Geen idee waarom maar opeens zag ik een dubbele bodem bij haar. Wil wel eens zien hoe ze zich vanavond gaat gedragen.

Vorige week zei ik nog dat Tania als Mol kon maar de argumenten op het forum hebben mij overtuigd dat ze het niet is, echter dit keer is Zarayda geloof ik mijn Tania geworden. Kunnen jullie nog volgen? ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 7-02-2013, 20:52:28 door FenikXII! »

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #144 Gepost op: 7-02-2013, 22:46:02 »
Tania, Zarayda, Carolien en Daniël. Ook vind ik Paulien minder verdacht en begin ik nu toch echt tunnelvisie richting Kees te krijgen.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline RICKDEMOL

• Forumlid
  • -
« Reactie #145 Gepost op: 7-02-2013, 22:47:03 »
Sluit op dit moment enkel Daniël zo goed als uit.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Conejo

• Forumlid
  • Look at this face..
« Reactie #146 Gepost op: 7-02-2013, 22:47:46 »
Daniël, Carolien en helaas Tania.  :(
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #147 Gepost op: 8-02-2013, 10:44:49 »
Tim    - 41 (20.8%)
Zarayda    - 30 (15.2%)
Daniel    - 43 (21.8%)
Carolien    - 33 (16.8%)
Kees    - 7 (3.6%)
Paulien    - 12 (6.1%)
Tania    - 31 (15.7%)

Totaal aantal stemmen: 54
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Vangu Vegro

• Forumlid
« Reactie #148 Gepost op: 8-02-2013, 10:57:17 »
Tim omdat hij naar huis had gemoeten als hij niet uit zijn kooi gehaald was, Kees en Daniel omdat ze de pot te veel spekken, Carolien omdat ze een perfecte kans om een opdracht te laten mislukken niet aangreep, en Zarayda omdat ze té oprecht verbaasd lijkt.
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #149 Gepost op: 8-02-2013, 13:48:32 »
Ik kan alleen maar Kees verdenken dus stem op de rest. Maar als ik wat open zou moeten laten dan toch Carolien :-X.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Avogadro

• Forumlid
  • Iene miene mutte
« Reactie #150 Gepost op: 8-02-2013, 15:19:02 »
Iedereen behalve Tania en Zarayda.

Eigenlijk zou ik nu iedereen moeten uitsluiten behalve Zarayda. Maar laat ik Paulien ook nog maar een kans geven, hoewel die (ik noem de belangrijkste tegenwerping) voor 500 euro in het water gesprongen is.

Offline lightman

• Forumlid
« Reactie #151 Gepost op: 10-02-2013, 15:38:09 »

Waarom Paulien de Mol NIET is:

• Als eerste en belangrijkste, omdat zij volgens mijn 'lightman' methode kandidaat is. Al is het voornamelijk een patroon van momenten die op zichzelf niet overtuigend genoeg zouden zijn.
  • Zij springt in aflevering 3 voor € 500,- waar zij heel gemakkelijk en absoluut zonder verder verdacht te zijn twee alternatieven had in het springen voor de jokers of helemaal niet springen.
  • Tim is in de test op Paulien afgevallen. Twee keer zelfs! Art hint in de aflevering al op koppigheid van Tim en bij de Moltalk geeft Tim het, met aanwezigheid van medeforummers, zelf toe. Waarom zou je daar aan twijfelen? Ik niet.
::vergroot::
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline FeniXII

• Forumlid
  • Die Mol is baie wys
« Reactie #152 Gepost op: 14-02-2013, 20:32:03 »
Daniel en Carolien maar ik neig nu te geloven dat Paulien het ook niet is. Ze komt echter op mij over dan Kees of Zarayda.

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #153 Gepost op: 14-02-2013, 23:03:48 »
Na vanavond is iedereen op Kees na niet de mol. Deze aflevering deed voor mij definitief de deur dicht bij Paulien en Zarayda.  :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Erik Leppen

• Forumlid
  • Follow the molpunten
« Reactie #154 Gepost op: 14-02-2013, 23:05:23 »
Na vanavond is iedereen op Kees na niet de mol.
Daar ben ik ook bang voor.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Conejo

• Forumlid
  • Look at this face..
« Reactie #155 Gepost op: 14-02-2013, 23:06:07 »
De enige die ik echt durf af te strepen is Carolien. Zarayda en Paulien zijn met potlood doorgestreept (na aflevering 7 moet je toch voor 1 Mol gaan  ::tandpastasmiley:: ), maar ze zouden het nog net zo goed wel kunnen zijn.

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #156 Gepost op: 14-02-2013, 23:07:06 »
Zarayda en Paulien. Ineens begin ik me te realiseren dat ik de afgelopen weken helemaal niet op Carolien gelet heb. Misschien moet ik toch even op Heinz' site gaan kijken bij haar overzicht, want het zou toch wat zijn...
Maar voor nu blijft ook bij mij alleen Kees over.

Edit: Laat maar, ook Carolien is niet de mol.
« Laatst bewerkt op: 14-02-2013, 23:09:03 door Hadewychisdemol »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Bjorrn

• Winnaar Sequester
  • Forumlid
« Reactie #157 Gepost op: 14-02-2013, 23:09:05 »
Kees moet het wel zijn!
Zarayda is de enige andere optie, maar ze is gewoon altijd te bang of ze faalt en gaat.
Zie je haar in aflevering 10 haar molacties al uitleggen?
"Nou hierndeed ik alsof ik te bang was, en hier ook, en hier liet ik me meteen afgaan, en hier was ik weer te bang."
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Regis Filia

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #158 Gepost op: 14-02-2013, 23:10:30 »
Paulien kan het bijna niet meer zijn.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Supernova

• Forumlid
« Reactie #159 Gepost op: 14-02-2013, 23:25:35 »
Carolien en ik denk al langere tijd Paulien, al zou ik haar veel liever als mol zien dan de enige andere soort van optie die ik nog zie, Zarayda.

Carolien, lijkt me duidelijk gezien eerder genoemde argumenten op forum.  ::tandpastasmiley::
Paulien, zoals ze het zelf ook zegt: Ik zie het gewoon niet voor me. Mooie stoïcijnse blik over het algemeen en nog steeds mogelijk qua sabotages maar ik zie haar gewoon niet echt saboteren. Ik zie haar zijn wie ze volgens mij gewoon echt is.

Zarayda, nog steeds goed mogelijk maar ik zou het gewoon zo ééndimensionaal en flauw vinden ofzo continu dat bange gedrag voor alles. Vind het een superaardige meid, echt waar, maar nja. Los daarvan haar reactie in Moltalk. Toch zitten er wel degelijk nog verdachte kantjes aan met name dat gedoe met die kokers dan. Ik denk echter dat dit gewoon is wie ze van nature is, misschien soms een beetje de hulpmol uithangend en overdrijvend..??
« Laatst bewerkt op: 14-02-2013, 23:27:28 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)