Auteur Topic: Spoiler Topic  (gelezen 80878 keer)

Offline wouterv

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler Topic
« Reactie #120 Gepost op: 19-01-2013, 14:04:28 »
Een giraf is van geboorte al 2 meter. De volwassen giraf kan een nek hebben van 2 meter lang.

Het lijkt mij dus heel moeilijk om 3 anderen af te leiden dat niet te zien.
Als het zo is, chapeau voor Kees. Maar mogelijk, denk ik niet
klaar voor de strijd

Offline Clauzwa

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #121 Gepost op: 19-01-2013, 14:13:55 »
Een giraf is van geboorte al 2 meter. De volwassen giraf kan een nek hebben van 2 meter lang.

Het lijkt mij dus heel moeilijk om 3 anderen af te leiden dat niet te zien.
Als het zo is, chapeau voor Kees. Maar mogelijk, denk ik niet

Check deze website eens http://conservationreport.com/tag/zebra-camouflage/
Hier staan ook twee giraffes tussen. Ondanks hun lengte kunnen ze dus héél goed opgaan in de natuur.
Ik ben ervan overtuigd dat er een giraffe staat. Vooral ook omdat ik net de afbeelding aan mijn kinderen liet zien (die helemaal niets meekrijgen van WIDM) en zij haalden er gelijk een giraffe uit. Zonder dat ik ze eerst erop wees.

Offline MoleShowdown

• Forumlid
  • Pilipinas
« Reactie #122 Gepost op: 19-01-2013, 16:44:34 »
Zou iemand anders die de aflevering haarscherp in HD kan kijken eens willen kijken bij de safari op 38:38??
Ik vermoed dat ik daar de onderkant van een giraffe zag, vlak nadat Kees zijn afleiding deed met "zie ik daar nou niks?"

Ik kan het echter niet goed zien, doordat het beeld zo snel gaat. Maar als het inderdaad een giraffe is, dan is Kees de mol.
Wat jij ziet is geen giraffe, ..................maar zijn spoken!  ;)

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #123 Gepost op: 19-01-2013, 16:45:53 »
Ik denk ook niet dat die giraffe zich daar in het gras verstopt ::).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Molbelg

• Forumlid
« Reactie #124 Gepost op: 19-01-2013, 16:47:01 »
Stel Tim komt na de executie van volgende aflevering terug dan vallen
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
al niet af omdat hun kleren samen met die van Tim te zien zijnin de preview voor volgende week
#teamamaimiljaarde

Offline Clauzwa

• Forumlid
« Reactie #125 Gepost op: 19-01-2013, 17:13:28 »
Wat jij ziet is geen giraffe, ..................maar zijn spoken!  ;)

Die bestaan gelukkig niet hahaha, maar ja als meerdere het niet zien, dan leg ik mij daarbij neer ;)

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #126 Gepost op: 19-01-2013, 17:43:51 »
Er zat een spotter op de jeep, die zou toch niet zomaar een giraffe aan hun neus voorbij laten gaan?

Offline Conejo

• Forumlid
  • Look at this face..
« Reactie #127 Gepost op: 19-01-2013, 17:49:11 »
Er zat een spotter op de jeep, die zou toch niet zomaar een giraffe aan hun neus voorbij laten gaan?

Ja, ik geloof bijvoorbeeld niet dat de spotter is verteld om de dieren die ze moesten spotten, niet door te geven. Volgens mij dachten die dat het gewoon voor een mooie natuurfilm was of zo. :P
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline G-root

• Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
« Reactie #128 Gepost op: 19-01-2013, 18:07:04 »
ik geloof bijvoorbeeld niet dat de spotter is verteld om de dieren die ze moesten spotten, niet door te geven.

Daar ben ik niet zo zeker van.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #129 Gepost op: 19-01-2013, 18:12:25 »
Daar ben ik niet zo zeker van.

Oke, we voeren deze discussie momenteel ook al op facebook ;) ik ben er niet zo zeker van of de spotter instructies heeft gekregen. Ze hadden hem dan net zo goed weg kunnen laten (ware het niet dat het er op beeld wel heel stoer uitziet). Ik kan me niet echt voorstellen dat zo'n Afrikaan die dit al jaren doet, een complete giraffe voorbij rijdt zonder iets te zeggen. Heeft 'ie een keer z'n moment of fame, mag 'ie niets doen ;D

Offline Rick De Molloot

• Actief Lid
  • traust enginn!
« Reactie #130 Gepost op: 19-01-2013, 18:17:07 »
Dan kun je net zo goed die spotter de opdracht laten doen en kunnen de kandidaten lekker achterover leunen in die auto. Dat zal ook vast niet de bedoeling zijn hier. Dus er zal vast wel iets verteld zijn tegen de spotter zodat de kandidaten zelf ook wat moeten doen. Tis geen snoepreisje waarin alles aan hen voorgeschoteld word lijkt me.
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Mollenmania

• Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 19-01-2013, 18:26:58 »
Dan kun je net zo goed die spotter de opdracht laten doen en kunnen de kandidaten lekker achterover leunen in die auto.

Dit inderdaad  ::ok:: ::vergroot::

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #132 Gepost op: 19-01-2013, 18:28:58 »
Tis geen snoepreisje waarin alles aan hen voorgeschoteld word lijkt me.

Nah, ze moesten ook nog vragen beantwoorden ;)

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #133 Gepost op: 19-01-2013, 22:06:44 »
Tja, die spotter... Sowieso viel me tijdens de uitzending al op dat de spotter in de auto van 3 veel actiever leek dan die in de auto van 4. Maar dat kan ook aan de montage liggen, natuurlijk.

Offline Sven.

• Forumlid
« Reactie #134 Gepost op: 25-01-2013, 15:32:29 »
Heeft nog niemand af kunnen lezen wie de afvaller is? Ik ben niet zo handig met fotoshop etc.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline E-ri-Q

• Forumlid
« Reactie #135 Gepost op: 1-02-2013, 23:22:01 »
In de KRO gids staat bij Wie is de Mol?: "De mol voert de kandidaten vandaag naar nieuwe, woeste gebieden, waarbij ze heel dichtbij de waarheid komen."

Het tweede deel gaat duidelijk over de ontmoeting met de mol die we in de vooruitblik zagen. Maar naar welke nieuwe woeste gebieden gaan ze nu weer toe?

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #136 Gepost op: 1-02-2013, 23:43:00 »
Misschien worden ze wel per trein naar die woeste gebieden gebracht? Er is namelijk een trein te zien in de intro :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Niuno

• Forumlid
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #137 Gepost op: 2-02-2013, 04:45:43 »
Wat ik uit de beelden kon opmaken was dat de ontmoeting weer in een soort kerk was. Wist niet dat het daar ook zo woest aan toe kon gaan.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline E-ri-Q

• Forumlid
« Reactie #138 Gepost op: 2-02-2013, 19:55:39 »
Deze opdracht hebben we nog steeds niet gezien!
Het lijkt erop dat er vier kandidaten dan nog in het spel zitten. Ik dacht Kees en Paulien te zien. Iemand anders nog ideeen over wie we hier zien of waar deze opdracht plaatsvindt, zodat we em kunnen plaatsen in een van de komende afleveringen.

De opdracht is te zien in het volgende filmpje vanaf 1:20 ongeveer.
http://www.youtube.com/watch?v=VnWIpbFeEzE

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #139 Gepost op: 2-02-2013, 20:05:39 »
Ik heb misschien ook een spoiler gevonden  ??? In het interview met Art uit de molmail zien we (zoals bijna jaarlijks) een opdracht met auto's. In het donker zie je niet veel, maar wel een paar jassen van kandidaten. Als deze opdracht niet in afl 1 zit, zouden we hier uit kunnen halen wie de 1e executie sowieso overleven. Ik heb de mogelijke namen erbij gezet van personen van wie ik denk dat het ze (kunnen) zijn. (blijkt deze opdracht in de 1e aflevering te zitten kun je dit als niet gepost beschouwen  ::rofl::)
Dit zou heel goed kunnen, ook volgens de afvallerstheorie. Dan blijven Daniël, Tania, Kees en Paulien dus als laatste vier over en is Daniël de laatste afvaller voor de finale. Dan moet Carolien de volgende aflevering dus afvallen, Zarayda in aflevering 7 en Daniël in aflevering 8 (waarin deze opdracht dus ook te zien is). Kan volgens mij bijna niet meer missen.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.