Auteur Topic: Spoiler Topic  (gelezen 80866 keer)

Offline Clauzwa

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler Topic
« Reactie #140 Gepost op: 2-02-2013, 20:18:04 »
Deze opdracht hebben we nog steeds niet gezien!
Het lijkt erop dat er vier kandidaten dan nog in het spel zitten. Ik dacht Kees en Paulien te zien. Iemand anders nog ideeen over wie we hier zien of waar deze opdracht plaatsvindt, zodat we em kunnen plaatsen in een van de komende afleveringen.

Ik denk dat ik alleen Daniël (links in het zwart), Kees (met groene jas?) en Paulien (lijkt iets uit auto te pakken) hieruit herken. Denk te herkennen. Ik zie geen vierde kandidaat.

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #141 Gepost op: 2-02-2013, 20:18:55 »
Wie heeft er een lichtblauw vest en wie heeft er een blauwe jeans met witte vlekken en een donker groene jas?
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Clauzwa

• Forumlid
« Reactie #142 Gepost op: 2-02-2013, 20:24:48 »
Wie heeft er een lichtblauw vest en wie heeft er een blauwe jeans met witte vlekken en een donker groene jas?

Dan zijn het Kees, Daniël en Paulien die samen staan en Carolien in het blauwe vest. Denk ik...

Edit: die in dat blauwe vest loopt rechtdoor, gevolgd door iemand in een rood vest. Horen dan denk ik niet bij de groep. En zowel, dan zijn ze nog met 5 personen in het spel, omdat er bij de auto rechts al 3 personen staan.
« Laatst bewerkt op: 2-02-2013, 20:28:55 door Zwanee »

Offline Joeyversteeg12

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
« Reactie #143 Gepost op: 3-02-2013, 17:08:16 »
Rechts achter de rode auto leunt ook nog iemand met een blauw vest tegen de witte auto aan.

Offline Qper

• Forumlid
« Reactie #144 Gepost op: 3-02-2013, 17:57:07 »
Dan zijn het Kees, Daniël en Paulien die samen staan en Carolien in het blauwe vest. Denk ik...

Edit: die in dat blauwe vest loopt rechtdoor, gevolgd door iemand in een rood vest. Horen dan denk ik niet bij de groep. En zowel, dan zijn ze nog met 5 personen in het spel, omdat er bij de auto rechts al 3 personen staan.

Waar zie jij een rood vest? Het enige rode in de buurt van die persoon met een blauw ding aan wat ik zie zijn achterlampen

Offline E-ri-Q

• Forumlid
« Reactie #145 Gepost op: 3-02-2013, 18:16:11 »
Waar zie jij een rood vest? Het enige rode in de buurt van die persoon met een blauw ding aan wat ik zie zijn achterlampen

Als je het filmpje kijkt dan zie je gelijk in het begin iemand in het rood achter de persoon in het blauw aanlopen. Links staan dus inderdaad twee kandidaten (waaronder volgens mij Kees). En rechts staan drie kandidaten (waaronder sowieso Daniel aan het postuur te zien en links daarnaast Paulien en volgens mij Zarayda daarachter in het wit).
« Laatst bewerkt op: 3-02-2013, 18:23:33 door E-ri-Q »

Offline Siets95

• Forumlid
« Reactie #146 Gepost op: 3-02-2013, 21:11:31 »
Over aflevering 7: "Kokervisie en blind vertrouwen; twee eigenschappen waar een molkandidaat niks aan heeft. Een goede conditie komt echter wel goed van pas om in het spel te blijven."

De inhoud van de kokers gaat waarschijnlijk over elf dagen ontwikkeld worden..

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #147 Gepost op: 4-02-2013, 11:56:44 »
Was er geen trailer voor geheel seizoen 2013 met onder andere beelden van die drive in erin? Of heb ik dat gedroomd?  ??? Ik dacht namelijk Paulien erin te zien lopen...
No Milk today???

Offline J0RNN17

• Forumlid
  • TIME Person of the year 2006
« Reactie #148 Gepost op: 4-02-2013, 16:45:59 »
Over aflevering 7: "Kokervisie en blind vertrouwen; twee eigenschappen waar een molkandidaat niks aan heeft. Een goede conditie komt echter wel goed van pas om in het spel te blijven."

De inhoud van de kokers gaat waarschijnlijk over elf dagen ontwikkeld worden..

Eindelijk een leeuw? :) Lekker wegrennen voor de Big Five
Susan Visser of Jennifer Hofman is de Mollin

Offline Clauzwa

• Forumlid
« Reactie #149 Gepost op: 5-02-2013, 14:57:29 »
Net heb ik de "rood/groen kaarten" executie terug gekeken en opgeschreven wie welke kaart pakte, welke kant het logo op wees en wie zij uitkozen. Mogelijk dat de mol wist welke kaart hij/zij moest pakken. Het enige verband dat ik zie is dat Kees, Carolien en Paulien dezelfde kaarten pakten. Wie denkt mee, ziet wat of ziet juist niets?

De ligging van de kaarten heb ik genoteerd vanuit het zicht van de kandidaat/mol.
<-- is dat het mol logo naar links wijst beginnend met "de" bovenaan
--> is dat het mol logo naar rechts wijst eindigend met "mol" bovenaan

--> rood linksvoor en  <-- groen rechtsachter: Zarayda (pakt groen, kiest Tania)
--> rood rechtsvoor en <-- groen linksachter: Tania (pakt rood, kiest Kees)
<-- rood rechtsvoor en --> groen linksachter: Daniel (pakt groen, kiest Tim)
<-- rood linksachter en --> groen rechtsvoor: Kees (pakt groen, kiest Zarayda)
<-- rood linksachter en --> groen rechtsvoor: Carolien (pakt groen, kiest Paulien)
<-- rood linksachter en --> groen rechtsvoor: Paulien (pakt groen, kiest Daniel)
--> rood rechtsachter en <-- groen linksvoor: Tim (pakt groen, kiest Carolien)

Bij Zarayda zie je een tussenshot met haar kaarten, maar iemand met een zwarte jas. Zij draagt een beige jas. Ditzelfde tussenshot zie je ook weer bij Kees terug. Hij draagt een zwarte jas met zilverkleurige rits. (Daniel draagt ook een zwarte jas met rode rits, Carolien draagt een zwarte jas met veel ritsen). De enige die hierin dus lijkt af te wijken is Daniel.

Offline MoleShowdown

• Forumlid
  • Pilipinas
« Reactie #150 Gepost op: 5-02-2013, 15:06:46 »
Net heb ik de "rood/groen kaarten" executie terug gekeken en opgeschreven wie welke kaart pakte, welke kant het logo op wees en wie zij uitkozen. Mogelijk dat de mol wist welke kaart hij/zij moest pakken. Het enige verband dat ik zie is dat Kees, Carolien en Paulien dezelfde kaarten pakten. Wie denkt mee, ziet wat of ziet juist niets?

De ligging van de kaarten heb ik genoteerd vanuit het zicht van de kandidaat/mol.
<-- is dat het mol logo naar links wijst beginnend met "de" bovenaan
--> is dat het mol logo naar rechts wijst eindigend met "mol" bovenaan

--> rood linksvoor en  <-- groen rechtsachter: Zarayda (pakt groen, kiest Tania)
<-- rood linksachter en --> groen rechtsvoor: Kees (pakt groen, kiest Zarayda)
<-- rood linksachter en --> groen rechtsvoor: Carolien (pakt groen, kiest Paulien)
<-- rood linksachter en --> groen rechtsvoor: Paulien (pakt groen, kiest Daniel)
--> rood rechtsachter en <-- groen linksvoor: Tim (pakt groen, kiest Carolien)

Bij Zarayda zie je een tussenshot met haar kaarten, maar iemand met een zwarte jas. Zij draagt een beige jas. Ditzelfde tussenshot zie je ook weer bij Kees terug. Hij draagt een zwarte jas met zilverkleurige rits. (Daniel draagt ook een zwarte jas met rode rits, Carolien draagt een zwarte jas met veel ritsen). De enige die hierin dus lijkt af te wijken is Daniel.

Wat wil je hier uit halen? Als de mol een bepaalde kaart moest pakken, dan is toch gewoon afgesproken met Art: 'rood voor' of 'rood achter'. De volgorde/positie van de kaarten voor de andere kandidaten doet er dan toch niet toe!?

Offline Clauzwa

• Forumlid
« Reactie #151 Gepost op: 5-02-2013, 15:28:10 »
Wat wil je hier uit halen? Als de mol een bepaalde kaart moest pakken, dan is toch gewoon afgesproken met Art: 'rood voor' of 'rood achter'. De volgorde/positie van de kaarten voor de andere kandidaten doet er dan toch niet toe!?

Mee eens. Maar ik vond het opvallend dat iedereen groen pakte, behalve Tania. Dat ik nu haar naam noem en in mijn post Daniël afwijkend vond, wil niet zeggen dat ik "op hun zit", verre van dat. Ik wil graag het hoe en waarom van iets weten, niet of de mol hieruit af te leiden is. 

Offline MoleShowdown

• Forumlid
  • Pilipinas
« Reactie #152 Gepost op: 5-02-2013, 15:55:01 »
Mee eens. Maar ik vond het opvallend dat iedereen groen pakte, behalve Tania. Dat ik nu haar naam noem en in mijn post Daniël afwijkend vond, wil niet zeggen dat ik "op hun zit", verre van dat. Ik wil graag het hoe en waarom van iets weten, niet of de mol hieruit af te leiden is. 
Het 'hoe en waarom': 50 % kans op groen; en minimaal 5x groen + 1x rood (of 6X groen) is toeval (had net zo goed andersom kunnen zijn).  :)

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #153 Gepost op: 5-02-2013, 20:58:47 »

Voor de mol was het makkelijk; de groene kaart zat steeds om en om links of rechts.
Waarom vind jij Daniel eigenlijk afwijkend? Hij heeft toch hetzelfde als Tania?

Offline Clauzwa

• Forumlid
« Reactie #154 Gepost op: 5-02-2013, 21:38:37 »
Voor de mol was het makkelijk; de groene kaart zat steeds om en om links of rechts.
Waarom vind jij Daniel eigenlijk afwijkend? Hij heeft toch hetzelfde als Tania?

De richting van het mollogo was bij hem andersom dan bij Tania:

Maar wellicht heeft MoleShowdown wel gelijk en zoek ik er teveel achter.
Misschien berust het inderdaad wel op toeval, maar het zat me niet lekker omdat je Art de kaartjes op een gegeven moment bij de laptop ziet sorteren met het mollogo naar boven. Vandaar eigenlijk dat ik er meer achter ging zoeken. (dit spel is gewoon fantastisch gekmakend  ::jaja::)

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #155 Gepost op: 5-02-2013, 22:01:09 »
De richting van het mollogo was bij hem andersom dan bij Tania:

Oh, oke, dat van het mollogo had ik helemaal overheen gelezen.

Offline Poontang

• Forumlid
« Reactie #156 Gepost op: 7-02-2013, 15:07:51 »
Rechts achter de rode auto leunt ook nog iemand met een blauw vest tegen de witte auto aan.
Carolien heeft zon kleur blauw vest

Offline Clauzwa

• Forumlid
« Reactie #157 Gepost op: 10-02-2013, 01:33:38 »
Net de opname van afl. 6 nog eens terug gekeken, maar op het moment dat Daniël de mol mag ontmoeten, zit de mol bij het orgel zónder cape over het hoofd. Het is geen spiegelbeeld, het is de rechterzijkant van het gezicht wat je kunt zien. Maar mijn tv is niet scherp genoeg, maar gezien de vorm en postuur ben ik er bijna van overtuigd dat het Paulien is.

Zarayda is onmogelijk, want het gezicht is bijna wit te noemen.
Carolien is onmogelijk, omdat er geen krullen te zien zijn.
Daniel denk ik niet, zijn kapsel lijkt niet overeen te komen.
Het kapsel van Kees lijkt te kort te zijn, maar dit is niet goed te zien.

Je ziet van rechts een stuk kin, de haarlijn rond het rechteroor en richting het voorhoofd.
Het is echt een fractie van een seconde, nadat Daniël de eerste vraag stelt "ben je blank?".

(Wilde hem in topic afl 6 plaatsen, maar doe het maar hier)

Offline MoleShowdown

• Forumlid
  • Pilipinas
« Reactie #158 Gepost op: 10-02-2013, 02:25:26 »
@Zwanee: fragment net teruggekeken, geen idee welke beelden jij gezien hebt, maar ik zie toch echt geen organist zitten zonder capuchon over zijn of haar hoofd! Ben bang (voor de tweede keer!) dat je spoken ziet...  :)

Offline Clauzwa

• Forumlid
« Reactie #159 Gepost op: 10-02-2013, 02:32:06 »
@Zwanee: fragment net teruggekeken, geen idee welke beelden jij gezien hebt, maar ik zie toch echt geen organist zitten zonder capuchon over zijn of haar hoofd! Ben bang (voor de tweede keer!) dat je spoken ziet...  :)

::rofl::

Op 24:03

Op iPad en laptop zie ik het ook niet, maar toen ik de opname terug keek op tv,  zag ik het wel degelijk  ;)

Edit: vanaf de iPad kan ik niet zien of het werkt, maar hier vanaf tv een simpel filmpje met mobiel (ben niet zo handig) https://www.facebook.com/photo.php?v=10200607846020839

Ik zie daar toch echt een hoofd draaien, inclusief een kapsel.
« Laatst bewerkt op: 10-02-2013, 02:57:51 door Zwanee »