Over Kaapstad en de Tafelberg op wiki:
Inwoners van de stad die naar het zuiden (naar de de berg toe) kijken, zien links Duivelspiek (1000 m) en aan de rechterkant wordt de Tafelberg geflankeerd door Leeukop (669 m, Lion's Head) en Seinheuwel (350m, Signal Hill).
Ik vind het helemaal niet leuk, maar nu kan ik ook niet meer om Kees heen.
Het is toch nog niet gezegd dat ze naar Kaapstad gaan?
Al zou ik het zelf fantastisch vinden, ik vind het wel een flink stuk vliegen voor 2 afleveringen terwijl Janine zei dat de finalisten vóór het opnemen van de finale nog bij haar langsgekomen zouden zijn. Tenzij ze daar niet de waarheid over gesproken heeft maar waarom.. Toch zou ik zeker heel graag Kaapstad nog zien deze serie.
Verder nou ja ik vind het een beetje jammer dat er zoveel mensen zijn die zeggen 'ik vind het niet leuk' en 'ik moet er nu eenmaal aan' enzo.
Ten eerste hoeft dat niet volgens mij, je kunt kiezen wat je wilt sws.
Ten tweede is en blijft dit de mol dus weten we tot afl 10 niet wie de mol is. Ik ben zeker niet geneigd vooruit te lopen op de zaken, heeft ook weinig zin mijns inziens.
Áls het Kees is vind ik dat hij het tot nu toe, voor zover ik beoordelen kan, echt goed doet. Ik wacht echter afl 10 af sws voor ik daarover een oordeel zou hebbben.
Als het níet Kees is zijn er wat mij betreft nog steeds twee mooie molsopties over: Paulien en Zarayda. Al vind ik beiden minder waarschijnlijk alles bij elkaar genomen is wel vaker gebleken dat dat toch de mol kan zijn.
Ik ben weliswaar minder gecharmeerd van de 'bange' tactiek van Zarayda maar zolang zij of Paulien mooie molsacties zou hebben aan het einde zouden ook zij het wat mij betreft goed gespeeld hebben.
De enige twee waarvan ik het écht jammer zou vinden als zij de mol bleken te zijn zijn Carolien en Daniël. Zeker niet uit persoonlijke overwegingen oid maar in dat geval hebben ze mijns inziens echt de rol van de mol niet begrepen. Ik ga er dan ook van uit dat dit niet het geval is.
Excuses dat ik dit nu even tot jou richt, het is meer bedoeld in het algemeen niet direct aan jou gericht omdat ik deze reactie nu al x-maal gelezen heb, en het gewoon een beetje jammer vind omdat het voor mijn gevoel afbreuk doet aan de eventuele prestatie van Kees. Als het is vanwege de priesterhint oid geef dan ajb de productie de schuld die dit er zo in heeft gestopt, niet Kees.