Auteur Topic: Spoiler Topic  (gelezen 80861 keer)

Offline Bjorrn

• Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler Topic
« Reactie #180 Gepost op: 11-02-2013, 14:54:10 »
Volgens mij zit ie niet in de komende aflevering, maar in aflevering 8  :)
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline E-ri-Q

• Forumlid
« Reactie #181 Gepost op: 11-02-2013, 14:59:02 »
Volgens mij zit ie niet in de komende aflevering, maar in aflevering 8  :)

Oke dat is mooi dan voor het voorspellen van de volgende afvaller. Want de kandidaten die ik kan herkennen zullen dus nog niet afvallen. Dan gaat de komende afvaller toch een verrassing zijn voor velen hier denk ik. Heb er nu al zin in.

Offline Siets95

• Forumlid
« Reactie #182 Gepost op: 11-02-2013, 17:47:29 »
Promo voor de aflevering van donderdag die deze dagen bij de publieke omroep op tv te zien is:

download.omroep.nl/portal/parkpost/1P1402DO_WIEISMOL.mp4

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #183 Gepost op: 11-02-2013, 18:20:33 »
Promo voor de aflevering van donderdag die deze dagen bij de publieke omroep op tv te zien is:

download.omroep.nl/portal/parkpost/1P1402DO_WIEISMOL.mp4

Nice. De topito-draaitafel-opdracht is dus gelinkt aan de vrijstelling voor de finale. Sprokkel je een volledige topito van één kleur (of van alle verschillende kleuren) bijelkaar dan verdien je een vrijstelling voor de finale. Waarschijnlijkheid haalt niemand dit...
Pool: Wordt er een vrijstelling verdiend? Antwoord: Nee!
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #184 Gepost op: 11-02-2013, 18:24:04 »
Zarayda's zin wordt afgekapt: 'Straks is er nu'
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Siets95

• Forumlid
« Reactie #185 Gepost op: 11-02-2013, 18:29:42 »
Zarayda's zin wordt afgekapt: 'Straks is er nu'

Ze zegt: "Straks is nu. De finale, die staat om de hoek te wachten."

Offline .Mara.

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #186 Gepost op: 11-02-2013, 18:30:05 »
Ik had het idee dat dat haar zin was: Straks is nu.
Daarna kwam iets over de finale, oftewel: Straks is de finale, maar daar moet je nu al je best voor doen.

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #187 Gepost op: 11-02-2013, 20:34:24 »
Volgens mij gaan ze terug naar Johannesburg...
De drive-in bioscoop die in het molmail filmpje met Art langs kwam is volgens mij de Velskoen Drive In, Randburg. Dat ligt naast Johannesburg. Dus volgens mij heb je gelijk!  ::ok::

Offline RoyL

• Forumlid
  • Spelletje? It's a way of life!
« Reactie #188 Gepost op: 11-02-2013, 21:23:47 »
In de vooruitblik als het woord Mol wordt gezegd is Carolien in beeld.
Ook heb ik het gevoel dat er bij haar iets langer wordt stilgestaan...

Oow en voor degenen die er nog niet uit zijn:
Hier in de Carolien tunnel is het een stuk minder benauwd dan in die van Kees.
Ik zou hier heenkomen..  ::jaja::

Offline Bjorrn

• Winnaar Sequester
  • Forumlid
« Reactie #189 Gepost op: 11-02-2013, 21:42:58 »
Je bedoelt de spoilertopictunnel?
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline RoyL

• Forumlid
« Reactie #190 Gepost op: 11-02-2013, 21:45:40 »
Oeps, verkeerde topic xD
Mijn fout :P

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #191 Gepost op: 11-02-2013, 21:46:31 »
Maar als ik het goed begrijp is alleen Zarayda niet te zien op de parkeerplaats? Dan zou ze de volgende afvaller moeten zijn, maar de muzikale hint uit de Roodshow is nog geen een keer aan haar gelinkt ???
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #192 Gepost op: 12-02-2013, 00:18:40 »
Maar als ik het goed begrijp is alleen Zarayda niet te zien op de parkeerplaats? Dan zou ze de volgende afvaller moeten zijn, maar de muzikale hint uit de Roodshow is nog geen een keer aan haar gelinkt ???
Maar mensen hadden Tania volgens mij wel herkend en die is al weg. Het is maar de vraag in hoeverre je op basis van een paar pixeltjes kandidaten kan herkennen en of het uberhaupt de kandidaten waren die in beeld waren.

Offline E-ri-Q

• Forumlid
« Reactie #193 Gepost op: 12-02-2013, 01:21:26 »
Maar mensen hadden Tania volgens mij wel herkend en die is al weg. Het is maar de vraag in hoeverre je op basis van een paar pixeltjes kandidaten kan herkennen en of het uberhaupt de kandidaten waren die in beeld waren.

Rechts zie je volgens mij toch nog redelijk duidelijk (na tientallen keren kijken) Daniel, Paulien en Zarayda (in witte jas) staan. Links is moeilijker te zien, maar volgens mij loopt Kees daar en ik dacht ook eerst Carolien te zien. De vraag is dan wie daar nog achter loopt aangezien er iemand weg moet zijn...
Of zou er toch niemand afvallen en krijgen ze misschien de kans om die vrijstelling voor de finale op te offeren voor het met zijn allen doorgaan naar de volgende aflevering? Dat zou dan betekenen dat de finale weer met vier gespeeld zal worden.

Op basis van de mensen die ik daar kon zien had ik in de pool ook ingevuld dat Tania de afvaller was de afgelopen week, want die zag je daar sowieso niet.

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #194 Gepost op: 12-02-2013, 01:47:24 »
Rechts zie je volgens mij toch nog redelijk duidelijk (na tientallen keren kijken) Daniel, Paulien en Zarayda (in witte jas) staan. Links is moeilijker te zien, maar volgens mij loopt Kees daar en ik dacht ook eerst Carolien te zien. De vraag is dan wie daar nog achter loopt aangezien er iemand weg moet zijn...
Of zou er toch niemand afvallen en krijgen ze misschien de kans om die vrijstelling voor de finale op te offeren voor het met zijn allen doorgaan naar de volgende aflevering? Dat zou dan betekenen dat de finale weer met vier gespeeld zal worden.

Op basis van de mensen die ik daar kon zien had ik in de pool ook ingevuld dat Tania de afvaller was de afgelopen week, want die zag je daar sowieso niet.
Moet ik die beelden toch eens goed terugkijken, want ik zat zelf ook met de gedachte dat er niemand af zou vallen (door een uitleg in het Roodshow topic), maar door de omschrijving van aflevering 8 heb ik dat naast mij neergelegd. Een finale met 4 man is wel alweer zo lang geleden dat ze het weer eens van stal gehaald kunnen hebben.

Ik had nog helemaal niet gezien dat die filmpjes ook in HD beschikbaar waren. Morgen maar eens goed bestuderen.

Offline E-ri-Q

• Forumlid
« Reactie #195 Gepost op: 12-02-2013, 15:28:39 »
Moet ik die beelden toch eens goed terugkijken, want ik zat zelf ook met de gedachte dat er niemand af zou vallen (door een uitleg in het Roodshow topic), maar door de omschrijving van aflevering 8 heb ik dat naast mij neergelegd. Een finale met 4 man is wel alweer zo lang geleden dat ze het weer eens van stal gehaald kunnen hebben.

Ik had nog helemaal niet gezien dat die filmpjes ook in HD beschikbaar waren. Morgen maar eens goed bestuderen.

Ja het is dat die beschrijving van aflevering 8 in de gids zegt dat ze nog maar met 4 man over zijn. Er zal dan dus toch iemand afvallen hoogstwaarschijnlijk.

Verder wordt komende aflevering de inhoud van de kokers ontwikkeld (zoals te zien in de promo). En volgens mij gaat er niet veel van terecht komen. Hopelijk is er ook nog iets anders op de foto's te zien dan gewoon geld.

Offline Pippi

• Forumlid
« Reactie #196 Gepost op: 12-02-2013, 15:53:14 »
Misschien dat op het papier van alle kokers samen de mol te zien was geweest (of een hint naar de mol).

By the way, een van de mogelijke vertalingen van het woord koker in het Engels is 'case'...  en slaat de 'case' uit de priesterhint dus helemaal niet op Kees, Carolien of Paulien, maar op wat er in de kokers zit.

'Mol in de kokers', de letters anders gehusseld: 'mole is the case'. Logischer zou misschien zijn: 'mole in the cases', maar dan mis je de 'n'.
« Laatst bewerkt op: 12-02-2013, 15:59:23 door Pippi »

Offline RoyL

• Forumlid
« Reactie #197 Gepost op: 12-02-2013, 16:15:16 »
Een finale met 4 zou natuurlijk kunnen,
Maar vergeet niet dat er net als in seizoen 11 ook nog iemand in de finale-aflevering af kan vallen, zoals toen met Karin...

Offline khind

• Forumlid
« Reactie #198 Gepost op: 13-02-2013, 21:42:51 »
Ik zocht eigenlijk het topic over de theorie dat de afvallers af te lezen zouden zijn aan hun volgorde van twitter activiteit. (dus moderator als je het goede topic wel kan vinden plaatsd dan aub dit bericht daar)

Zelf zou ik dit jammer vinden maar ben toch benieuwt of dit klopt (zoja kijk ik er volgend jaar niet meer naar)

Als het klopt is mijn vraag hoe lang zijn de opnames en zou het dan geen optie zijn om bijv alle kandidaten tot het eind daar een vakantie aan te bieden, of mocht dit te veel zijn in groepjes (eerste 3 afvallers, tweede 3 afvallers en laatste afvallers en finalisten)

Offline Clauzwa

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #199 Gepost op: 13-02-2013, 21:46:00 »
Ik zocht eigenlijk het topic over de theorie dat de afvallers af te lezen zouden zijn aan hun volgorde van twitter activiteit. (dus moderator als je het goede topic wel kan vinden plaatsd dan aub dit bericht daar)

Zelf zou ik dit jammer vinden maar ben toch benieuwt of dit klopt (zoja kijk ik er volgend jaar niet meer naar)

Als het klopt is mijn vraag hoe lang zijn de opnames en zou het dan geen optie zijn om bijv alle kandidaten tot het eind daar een vakantie aan te bieden, of mocht dit te veel zijn in groepjes (eerste 3 afvallers, tweede 3 afvallers en laatste afvallers en finalisten)

Uit hun twitteractiviteit valt weinig tot niets af te leiden. Kun je je in ieder geval die moeite besparen  ;)
Ik had ook al gekeken namelijk  ;)