Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
MolTalk met Arjen Lubach Nieuw dit jaar is de voor- en nabeschouwing rondom Wie is de Mol? Ongeveer 7 minuten voordat de uitzending begint (tijdens het STER reclameblok op televisie) kun je op live.avro.nl naar MolTalk: de voorbeschouwing kijken met Arjen Lubach. Hij heeft altijd een eerdere Mol(kandidaat) in zijn uitzending met wie hij het Molnieuws van afgelopen week doorneemt, bespreekt wat er allemaal op social media is gebeurd en natuurlijk vooruit kijkt naar de uitzending. Na de tv-uitzending kun je op je tweede scherm kijken naar de nabeschouwing. Arjen en zijn gast blikken natuurlijk terug op de aflevering, bekijken statistieken van verdenkingen van kijkers, bespreken de leukste theorieën en beantwoorden kijkersvragen die via Twitter binnenkomen. Een programma dat je zeker niet mag missen! 3 januari Liesbeth Staats te gast In de MolTalk uitzendingen van donderdag 3 januari is Liesbeth Staats te gast! Zij behaalde vorig jaar de finale van Wie is de Mol? seizoen 12. Arjen Lubach Arjen is schrijver, tv- en theatermaker. In 2001 scoort hij samen met huidige Wie is de Mol?-kandidaat Janine Abbring een nummer-twee hit onder het pseudoniem Slimme Schemer ft. Tido. Later werkt hij mee aan verschillende radio- en televisieprogramma's. In 2006 verschijnt zijn debuutroman 'Mensen die ik ken die mijn moeder hebben gekend'. Zowel CJP magazine als NL20 roepen hem uit tot hét literaire talent van 2007. In 2008 komt zijn tweede roman 'Bastaardsuiker' uit, gevolgd door de roman 'Magnus' in 2011. Daarnaast schrijft Arjen voor VPRO-radio, schrijft hij columns voor CJP magazine, opiniestukken voor NRC next en scenario's voor film en theater. Arjen staat sinds 2001 in het theater met zijn theatergezelschap ‘Op Sterk Water’. In 2009 speelt hij samen met Tim Kamps (kandidaat van Wie is de Mol? seizoen 12) op het reizend festival de Parade als het Monica Da Silva Trio. Op 31 augustus 2012 wint hij de finale van het tv-programma De Slimste Mens. In 2010 doet Arjen zelf mee aan het 10de seizoen van Wie is de Mol? In aflevering 7 valt hij af. Wil jij mee op reis met seizoen 14 (opnames serie die in 2014 wordt uitgezonden)? Tijdens de uitzending kun je via je tweede scherm zelf meedoen. Geef aan wie jij denkt dat de Mol is, beantwoord vragen over de opdrachten, voorspel de afvaller en verdien zo punten. Degene met de meeste punten wint de superprijs: Mee met de opnames van seizoen 14 (aflevering 1)! Je weet als eerste het nieuwe land, de kandidaten en ziet natuurlijk hoe het programma gemaakt wordt! Livestream op live.avro.nl Voor de Molfans in het buitenland hebben we natuurlijk weer een livestream geregeld, zodat zij op hetzelfde moment naar Wie is de Mol? kunnen kijken als de mensen in Nederland. Ga dus vanaf 3 januari elke donderdagavond ongeveer 7 minuten voor de uitzending naar live.avro.nl en kijk naar MolTalk: de voorbeschouwing, doe zelf mee met de vragen tijdens de uitzending op televisie en kijk daarna naar MolTalk: de nabeschouwing.
Kan je er niet bij aanwezig zijn als publiek? Zou leuk zijn,maakt het ook een echte talkshow.
Ik vraag me af of vanavond iemand bij is, die we van dit forum kennen.... (behalve Joeri dan natuurlijk)
En het is gestopt?! En ligt het aan mijn internet verbinding of is het ontzettend stotterend?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
900 gasten en 3 vaste bezoekers