Ik heb de moltalk gisteren pas teruggekeken via de website van de Avro, want ik heb weinig zin om met mijn ipad op de bank te gaan zitten net voordat WIDM begint (laat staan tijdens, want ik wil toch graag de hele uitzending echt tot in de details zien). Ik vond het eigenlijk wel leuk, gezellig praten over WIDM zonder al teveel pretenties. De voorbeschouwing vond ik eigenlijk veel te kort. Liesbeth kwam amper aan het woord en er werd meer tijd verspild met zeggen dat er weinig tijd was dan met de inhoud. De nabeschouwing vond ik dan al weer veel beter, al vond ik de selectie van tweets en fragmenten redelijk willekeurig. De fragmenten waren niet al te goed gekozen en de tweets vond ik weinig toevoegen aan het programma. Ook de kijkersvragen vond ik redelijk lam, met zo'n grote groep molloten moet dat toch beter kunnen! Maar ik vond de humor van Arjen bijna alles weer goedmaken, dus ik ga zeker nog een keer kijken. Ook knap dat Liesbeth zo snel zaken analyseerde, ik ben benieuwd hoe Patrick dat gaat doen (hem een beetje kennende niet, maar er zal zeker genoeg te lachen zijn vanavond).