Zojuist voor het eerst de moltalk gezien, vanwege George .
Gisteravond even opnieuw bekeken om te zien of ik wat gemist had - ik ben vaak nog in de mole-mode als ik inschakel dus dan vallen sommige dingen minder op.
George is toch echt zo'n schatje, heerlijk licht sarcastisch/ spottend en bovenal bescheiden en hoffelijk.
Echt jammer dat we niet meer te horen kregen van hem want eerlijk gezegd was ik daar veel meer in geïnteresseerd dan de projecties van bijv Frits hoe aardig de man ook is.
Heel veelzeggend hoe de microfoons door de BN'ers ge'hogged' werden wat mij betreft. Begrijpelijk wel ook en ten slotte zal het gros van het kijkend publiek de oude garde niet eens kennen wellicht. Maar wel jammer van de gemiste kans.
Ik denk dat Soundos een zeer geschikte vervanger van Schemer zal zijn.
Kijk er al naar uit iig. Wat je verder ook van het format vindt, ik persoonlijk vind Moltalk een absolute toevoeging en lekker mols extraatje.
Natuurlijk kan je niet elk jaar dezelfde herinneringen ophalen maar er zijn genoeg mensen om uit te nodigen en dit nababbelen levert toch wel interessant materiaal op om over na te denken en/of je eigen indrukken te toetsen.
Ik zou zelf graag bijvoorbeeld Anniek nog wel zien of Pepijn - de laatste niet direct vanwege zijn inzichten
maar wel omdat hij een erg leuke kandidaat was vond ik.