Wat is Anna toch een leuk persoon, echt geweldig dat ze er gisteren bij was! Ook leuk hoe Sander over de Mol praat (en fijn dat er weer eens een wat 'oudere' kandidaat langs komt). De actie van Zarayda verbaasde me enorm; ze mag niets over het programma zeggen maar krijgt het toch voor elkaar om haar mond nogal voorbij te praten (jammer want door haar reacties, ook al eerder in een interview, kunnen we haar bijna afschrijven als mol).
De Valentijnskaart vond ik erg leuk gevonden; ook leuk om misschien wel een hint in dit puur voor fans bedoelde programma te stoppen. Zelf denk ik dat je de kaart redelijk letterlijk moet nemen; de Mol heeft een oogje op Arjen / Anna en zal dus wel in de Moltalk studio aanwezig zijn (wat Carolien dus uit lijkt te sluiten).
Was er trouwens iemand van dit forum bij de Moltalk aanwezig? Ik ben wel benieuwd of er nog iets af te lezen was aan de lichaamstaal van de kandidaten. Het lijkt me (dat is vrij natuurlijk gedrag) dat je bij fragmenten op de een of andere manier bevestiging zoekt bij de andere kandidaten, dus dat je bij een molactie naar de mol kijkt ofzo. Maar sowieso werden er vooral veel fragmenten van Daniel uitgezonden en niet echt van de andere kandidaten viel me op.