Ik hoop dat ze 'Moltalk' volgend jaar weer gaan doen.
Sommige afleveringen waren leuker/interessanter/inspirerender dan andere, maar alles bij elkaar genomen vind ik het tot nu toe een erg leuke en goede aanvulling op het programma, waar af en toe ook (naast lekker gebabbel en nagenieten) echt wel zinnige dingen gezegd worden.
Even los van mijn eigen verdenkingen vond ik Edo heel sterk, omdat hij een heel no-nonsense aanpak had. Hadewych was duidelijk ook vrij analytisch en Anna droeg het programma mede op een hele leuke manier (Soundos ook natuurlijk maar die had weer wat minder echt inhoudelijke bijdragen vond ik).
Ik hoop alleen wel dat ze voor volgens jaar proberen te vermijden veel ex-kandidaten van dezelfde serie uit te nodigen want dan wordt het meer insider babbel onderling wat de kijker meer buitensluit dan juist die 'extra' van de mol-ervaring biedt, van het achter de schermen alles 24/7 beleven en meeleven. Dat is juist wat dit programma zo leuk maakt mijns inziens, omdat ook dat stukje meer voor je gaat leven.
De vergelijkingen tussen series en groepsdynamiek/soorten kandidaten zijn ook erg leuk over het algemeen en verschaffen ook vaak wel wat extra inzichten. Plus het feit dat het bij elkaar zetten van kandidaten die je niet zo snel of vaak samenziet soms interessante gesprekken oplevert.
Erg leuk initiatief ik hoop dus volgend jaar weer.
Verder ben ik ook wel erg nieuwsgierig naar Frits en Marc-Marie vanavond.
Ik denk zo dat MM voor Paulien gaat, die houdt wel van outsiders. Frits S., geen idee maar wel benieuwd sws.