Overtuigen? Ik overtuig niemand om WIDM te gaan kijken... Beetje krom om te vragen welke goede argumenten mensen hebben om NIET te kijken, als mensen niet willen kijken, kijken ze niet. Ik ben juist blij dat niet iedereen WIDM kijkt, anders ben ik bang dat WIDM daar onder gaat lijden. (Tuurlijk raad ik WIDM aan bij mensen die ik goed ken, maar vragen waarom niet, nee, dat vind ik een beetje overdreven, opdringerig wel te zeggen)
WIDM is een heel ingewikkeld spel, dat je echt moet leren kennen, en elke keer moet blijven kijken om het te volgen, als WIDM veel kijkers wil, dan moeten ze het hele spel simpeler maken, waardoor o.a. ik zou af gaan haken.
Enfin:
Heel veel mensen die ik ken kijken niet speciaal naar een programma, geen vaste tijden om TV te kijken etc.. Dan moeten ze helemaal geen WIDM gaan kijken, want daar moet je elke aflevering zien om het te kunnen volgen.
Daarnaast ken ik weinig mensen die ook WIDM kijken, en de mensen die toch WIDM kijken, zijn geen fanatieke kijkers, meer de even-tussendoor kijkers.. Ze vinden het een best leuk programma, maar niet bijzonder