Auteur Topic: Vragenvuur  (gelezen 48919 keer)

Offline Conejo

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Vragenvuur
« Reactie #60 Gepost op: 23-02-2013, 21:57:47 »
Tania:
Wat dacht je toen je hoorde dat jij eigenlijk in aflevering 4 had moeten afvallen?

WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Koenvh

• Forumlid
  • Door molloten, voor molloten
« Reactie #61 Gepost op: 23-02-2013, 22:07:28 »
Aan de redactie: Waarom zijn er geen cijfertjes meer op de groene knoppen in de test?  :-X
Een goede mol zorgt voor stevige tunnels

Offline Duncton

• Forumlid
« Reactie #62 Gepost op: 23-02-2013, 22:26:18 »
Aan Daniël: wat was je tactiek tijdens het weerwolvenspel? Waarom viel je, als de acteur van het stel, direct door de mand? En wat bedoelde je in de biecht na afloop, toen je zei dat je blijkbaar niet zo goed in het spel was, "..tenminste, laten we het daar maar op houden."?
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline RoyL

• Forumlid
  • Spelletje? It's a way of life!
« Reactie #63 Gepost op: 23-02-2013, 22:33:57 »
Aan Tim:
Hoe kan het dat je bij de Dropping (bij de taxi's) ineens nog maar 13 ZAR had?

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #64 Gepost op: 24-02-2013, 11:30:22 »
Als het zeker is dat Tim een rood scherm gekregen had in aflevering 3, waarom werd dit niet laten zien? Het lijkt me juist verstandig om het wel te laten zien om de verassing van zijn terugkeer te maximaliseren.
Dat weet ik wel: omdat je dan zolang als Tim er nog inzit elke dag 32x te horen krijgt "de mol krijgt nooit een rood scherm hurr durr".
The British are not impressed.

Offline Tsubasa

• Forumlid
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
« Reactie #65 Gepost op: 24-02-2013, 11:59:43 »
Hoeveel kokers waren er in totaal, hoeveel geld zat er in de kokers per koker en waar was de 7e koker te verdienen?
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline molvankaas

• Forumlid
  • pineapples are evil
« Reactie #66 Gepost op: 24-02-2013, 12:07:04 »
Hoeveel kokers waren er in totaal, hoeveel geld zat er in de kokers per koker en waar was de 7e koker te verdienen?
Bij de safarie opdracht konden ze dacht ik 6 kokers winnen. daarvan wonnen ze er twee. de andere konden in die opdracht verdient worden.
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline -ELISE-

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #67 Gepost op: 24-02-2013, 14:16:01 »
Graag zien we nog een paar leuke vragen voor de kandidaten, die zijn er namelijk nog niet zo heel veel. Voor de productie hebben we nu al een hele waslijst, maar het is denk ik leuker om de kandidaten wat meer vragen te stellen. Er is bijvoorbeeld nog helemaal geen vraag voor Kees ::oink::.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Vanessaa

• Forumlid
« Reactie #68 Gepost op: 24-02-2013, 14:37:12 »
Ewout:
Zat je echt vol op Joep in de test? En waarom, in mijn ogen was die niet erg verdacht....
Hoeveel enveloppen heb je daadwerkelijk ingeleverd?
Hoe is het om thuis te horen van Janine's ongeval?

Joep:
Ben je na het avontuur nog uitgescholden voor lafaard oud, zoals je zei bij de bungeejump?
Hoe was het om thuis te horen van Janine's ongeluk?

Janine:
Geen vragen van mij, en zeker niet over haar ongeluk.

Tim:
Zat je bij beide rode schermen op dezelfde mol?
Wat was er gebeurd als je niet uit de kooi was gelaten?
Waarom vergelijk je je met een aap?

Tania:
Wist je dat je eigenlijk in aflevering 4 rood zou krijgen?

Daniël:
Heb je echt geld gestolen bij de mine dump?
Waarom kreeg je bij meet-the-mole een afwijkend akkoord te horen?
Hoe voelt het als je half in de finale staat en rood krijgt?  >:D

Zarayda:
Werd je bij de 4e executie geïnstrueerd om Tania te redden?

Caro:
Hoe voelde het om de held te zijn na de lasergame (aflevering 2) en was je teleurgesteld toen je 'slechts' €1000  won?

Plien:
Geen vragen

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #69 Gepost op: 24-02-2013, 14:56:44 »
Aan Ewout: Kees vergelijkt zich met een duif, Tim met een aap. Met welk dier vereenzelvig jij je?
Aan Joep: Kees vergelijkt zich met een duif, Tim met een aap. Met welk dier vereenzelvig jij je?
Aan Janine: Kees vergelijkt zich met een duif, Tim met een aap. Met welk dier vereenzelvig jij je?
Aan Tania: Kees vergelijkt zich met een duif, Tim met een aap. Met welk dier vereenzelvig jij je?
Aan Daniel: Kees vergelijkt zich met een duif, Tim met een aap. Met welk dier vereenzelvig jij je?
Aan Zarayda: Kees vergelijkt zich met een duif, Tim met een aap. Met welk dier vereenzelvig jij je?
Aan Paulien: Kees vergelijkt zich met een duif, Tim met een aap. Met welk dier vereenzelvig jij je?
Aan Carolien: Kees vergelijkt zich met een duif, Tim met een aap. Met welk dier vereenzelvig jij je?

Aan Kees: wat meende je nu toch te zien bij de safari-opdracht waardoor je de kandidaten naar rechts deed kijken? Of was het gewoon een afleidingstruc omdat er links een dier te spotten viel die op jullie lijst stond?
Aan Daniel: wat ging erin je om op het moment dat Kees jou inzage gaf in zijn molboekje? Zocht je er niet iets achter?
Aan Zarayda: wat ging erin je om op het moment dat Carolien inzage gaf in een v/d opmerkingen van de mol bij de drive-in? Zocht je er niet iets achter?
Aan Kees: had je als 'kandidaat' in het mollen-van-wakkerdam-spel nog een tactiek om geld niet in de pot te laten komen?
Aan Paulien: had je als 'mol' in het mollen-van-wakkerdam-spel nog een tactiek om te winnen en zo jokers in de wacht te slepen?
Aan Daniel: wat bracht jou erop om te denken dat de mol een vrouw moest zijn? Was er iets gebeurt buiten de camera's om waardoor je Tim/Kees/Ewout/Joep niet langer verdacht?
Aan Carolien: vanaf wanneer en welke gebeurtenis zorgde ervoor dat je in jouw vermoeden (Kees is de mol) gesterkt werd?
Aan Paulien: vanaf wanneer en welke gebeurtenis zorgde ervoor dat je in jouw vermoeden (Kees is de mol) gesterkt werd?
Aan Zarayda: vanwaar die blindelingse vertrouwen naar Kees toe? Was dat echt alleen omdat hij voor jou als familie voor je werd? En familie bedriegt je niet?
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Clauzwa

• Forumlid
« Reactie #70 Gepost op: 24-02-2013, 15:21:37 »
Aan de kandidaten met kinderen (volgens mij alleen Daniël en Tania, Joep weet ik niet zeker): wat hebben jullie de kinderen verteld over je afwezigheid? Omdat niet bekend was hoelang je weg zou blijven; hoe gingen ze hiermee om? En hoe moeilijk was het om je kinderen te moeten voorliegen?

Aan de overige kandidaten: hoe moeilijk was het om je familie, vrienden, collega's te moeten voorliegen over je afwezigheid en vooral om hun vragen bij terugkomst te beantwoorden?
Met name Paulien, omdat zij verschillende versies vertelde over haar afwezigheid.

Voor de mol: hoe vaak had je contact met je vertrouwenspersoon, wie was dit en hoe werd je steeds door de productie geïnformeerd, buiten de biechts om?

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #71 Gepost op: 24-02-2013, 15:22:40 »
joep heeft ook kinderen. Hij benoemde ze nog bij het bungee jumpen ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Koenvh

• Forumlid
  • Door molloten, voor molloten
« Reactie #72 Gepost op: 24-02-2013, 15:23:19 »
[...]

Voor de mol: hoe vaak had je contact met je vertrouwenspersoon, wie was dit en hoe werd je steeds door de productie geïnformeerd, buiten de biechts om?
Volgens mij heeft de mol een mobieltje (lees: smartphone) waar hij/zij instructies op krijgt
Een goede mol zorgt voor stevige tunnels

Offline Clauzwa

• Forumlid
« Reactie #73 Gepost op: 24-02-2013, 15:29:25 »
joep heeft ook kinderen. Hij benoemde ze nog bij het bungee jumpen ;)

::ok:: klopt, was ik even vergeten. Thanks.

Volgens mij heeft de mol een mobieltje (lees: smartphone) waar hij/zij instructies op krijgt
Volgens mij hebben ze die allemaal inderdaad. Laat ik hem dan anders stellen: hoe werd de mol tijdens de opdrachten door de productie gestuurd op het moment dat een opdracht een andere wending leek te krijgen (lasers, drive-in bios, hal met touwen, gedicht,etc). Kon er op dat moment bijgestuurd worden of liet men dat over aan het improvisatie talent van de mol?

Offline RoyL

• Forumlid
« Reactie #74 Gepost op: 24-02-2013, 18:39:41 »
Aan de productie:
Was het vanaf het begin al de bedoeling om terug te keren naar Johannesburg, of was dit omdat Janine hier in het ziekenhuis lag? :)

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #75 Gepost op: 24-02-2013, 18:54:30 »
Aan de productie:
Was het vanaf het begin al de bedoeling om terug te keren naar Johannesburg, of was dit omdat Janine hier in het ziekenhuis lag? :)
Lijkt me niet dat ze dat ter plekke bedacht hebben, anders moesten ze nog tijdens de reis nieuwe locaties vinden om de opdrachten te doen.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline marvin

• Forumlid
« Reactie #76 Gepost op: 24-02-2013, 20:34:19 »
aan ewout: hoe lang heeft "was ik maar gesprongen, dan was ik door geweest" door je hoofd gedwaald?
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Bjorrn

• Winnaar Sequester
  • Forumlid
« Reactie #77 Gepost op: 24-02-2013, 20:43:33 »
Aan Tim: Waarom koos je nadat je een rood scherm kreeg, toch weer voor dezelfde mol?
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline RoyL

• Forumlid
« Reactie #78 Gepost op: 24-02-2013, 20:51:59 »
Aan de productie:
Hoe wordt de achtergrondmuziek van de afleveringen gekozen?
Is er één persoon die dit uitzoekt of werkt de hele crew hier aan mee?

Offline marvin

• Forumlid
« Reactie #79 Gepost op: 24-02-2013, 21:18:50 »
Aan de productie:
Hoe wordt de achtergrondmuziek van de afleveringen gekozen?
Is er één persoon die dit uitzoekt of werkt de hele crew hier aan mee?

waarschijnlijk heeft iedereen zijn eigen taak. dus ik denk dat daar 1 of 2 vaste mensen op zitten.
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.