Auteur Topic: Vragenvuur  (gelezen 48906 keer)

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Vragenvuur
« Reactie #80 Gepost op: 24-02-2013, 21:28:04 »
Dat wordt meestal in de montage door de regisseur en de editor bepaald. Je kan niet iets monteren en er dan muziek aan toevoegen, het moet wel passen, en je beeldritme moet wel overeen komen.
The British are not impressed.

Online RoyL

• Forumlid
  • Spelletje? It's a way of life!
« Reactie #81 Gepost op: 24-02-2013, 21:29:41 »
Dat wordt meestal in de montage door de regisseur en de editor bepaald. Je kan niet iets monteren en er dan muziek aan toevoegen, het moet wel passen, en je beeldritme moet wel overeen komen.

Oké, thanks voor je antwoord xD
En sorry voor al mijn vragen  :-[

Offline Erik Leppen

• Forumlid
  • Follow the molpunten
« Reactie #82 Gepost op: 25-02-2013, 14:13:25 »
aan ewout: hoe lang heeft "was ik maar gesprongen, dan was ik door geweest" door je hoofd gedwaald?
Ook aan Ewout: in hoeverre heeft het hele verhaal omtrent die vrijstelling een andere lading gekregen nu je weet dat je tegenover de mol stond?
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Vanessaa

• Forumlid
« Reactie #83 Gepost op: 25-02-2013, 14:17:08 »
Ook aan Ewout: in hoeverre heeft het hele verhaal omtrent die vrijstelling een andere lading gekregen nu je weet dat je tegenover de mol stond?
Sow hee, jij bent zeker van je zaak!

Offline Erik Leppen

• Forumlid
  • Follow the molpunten
« Reactie #84 Gepost op: 25-02-2013, 15:21:56 »
Mocht Kees niet de mol zijn, kan de vraag altijd nog overgeslagen worden. Maar, inderdaad, ik ga er alvast vanuit dat hij het is ;)

Trouwens, nu ik er aan denk:
Vraag aan Kees (als mol): had je een speciale opdracht bij die bungeejumpopdracht en in hoeverre kreeg het hele verhaal omtrent die vrijstelling voor jou een andere lading toen bleek dat Ewout, die tenslotte tegenover jou stond, uit het spel lag?
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Clauzwa

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #85 Gepost op: 25-02-2013, 22:29:58 »
Indien niet uitgelegd in aflevering 10:

Paulien, bij de minedump werd je afgeschoten. Je rende recht op die jagers af, dus toen zij schoten, moesten ze je van voren geraakt hebben. Welk move deed jij op dat moment, aangezien de paintball afdruk in je knieholte zat.

Online RoyL

• Forumlid
  • Spelletje? It's a way of life!
« Reactie #86 Gepost op: 26-02-2013, 00:34:27 »
Aan Carolien:
Bij de Moltalk van 24 januari moest je van Arjen een dier nadoen, maar uiteindelijk werd niet verteld welk dier dit was.
Welk dier probeerse je toen na te doen?  ;D
« Laatst bewerkt op: 26-02-2013, 13:04:21 door -RoyL- »

Offline FilmMaster

• Forumlid
« Reactie #87 Gepost op: 26-02-2013, 12:18:46 »
Carolien: Is een carriere als Actrice geen goed idee?

(Alleen vragen als ze de mol blijkt te zijn.)

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #88 Gepost op: 26-02-2013, 15:49:36 »
Ik denk dat Carolien sowieso wel geacteerd heeft, of ze nu de mol is of niet, dus wie weet :)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline FilmMaster

• Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 26-02-2013, 17:28:01 »
Ik denk dat Carolien sowieso wel geacteerd heeft, of ze nu de mol is of niet, dus wie weet :)
Ja zowat alle kandidaten acteren tijdens wie is de mol.maar als carolien de mol blijkt te zijn,dan vind ik het wel heel goed hoe ze dat gedaan heeft.
Zowat niemand hier verdenkt haar bv... en dan de mol blijken te zijn,zal wel prestatie zijn.

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #90 Gepost op: 26-02-2013, 17:42:49 »
Daar ben ik het helemaal mee eens, dan heeft ze zich heel goed onverdacht weten te houden, zeker bij de kijkers! (volgens mij werd ze door de kandidaten best wel verdacht)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline -ELISE-

• Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 26-02-2013, 18:18:49 »
Wat denken jullie van het idee om de vragen voor de productie morgen alvast aan Art te stellen (zo ver hij er antwoord op kan geven iig). Dan houden we op de fandag meer tijd over voor de vragen voor de knadidaten.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #92 Gepost op: 26-02-2013, 18:25:45 »
Wat denken jullie van het idee om de vragen voor de productie morgen alvast aan Art te stellen (zo ver hij er antwoord op kan geven iig). Dan houden we op de fandag meer tijd over voor de vragen voor de knadidaten.

Lijkt mij een strak plan. Juist omdat menig kandidaat ook op de MFD hun eigen agenda hebben en dus tussentijds weg moeten, hebben zij minder de tijd alle vragen te beantwoorden. Terwijl de crew toch wel aanwezig is. En nu helemaal met die chatsessie. Dus ik ben voor :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline -ELISE-

• Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: 26-02-2013, 18:27:48 »
Dus iedereen die een dringende productievraag heeft, Grijp je kans en stel je vraag morgen op de chat!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline TheVeganMole

• Forumlid
« Reactie #94 Gepost op: 26-02-2013, 19:10:39 »
Lijkt mij een strak plan. Juist omdat menig kandidaat ook op de MFD hun eigen agenda hebben en dus tussentijds weg moeten, hebben zij minder de tijd alle vragen te beantwoorden. Terwijl de crew toch wel aanwezig is. En nu helemaal met die chatsessie. Dus ik ben voor :)

In dat geval: kan iemand de vraag stellen wat er was gebeurd als Janine wel de mol was geweest? Hoe hadden ze dan een nieuwe mol gekozen?

Offline FilmMaster

• Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 26-02-2013, 19:42:18 »
In dat geval: kan iemand de vraag stellen wat er was gebeurd als Janine wel de mol was geweest? Hoe hadden ze dan een nieuwe mol gekozen?
Topvraag.
Dacht ik ook namelijk

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #96 Gepost op: 28-02-2013, 23:58:01 »
Aan de crew: heeft Paulien/Kees* gewonnen van Carolien op tijd of meer vragen goed?  :)

*streep volgende week door wat niet van toepassing is :P
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #97 Gepost op: 1-03-2013, 00:03:32 »

Citaat
Wat als de Mol halverwege ziek wordt en echt niet verder kan? Stopt dan de hele productie of is er een back-up plan?

Anton: "Daar hopen we gewoon niet op. Het is gelukkig ook nooit dichtbij gekomen. De mensen die tot nu toe ziek zijn geworden, dat waren allemaal kandidaten. Die kunnen gewoon makkelijk naar huis."

http://frontpage.fok.nl/special/533236/2/1/50/interview-anton-jongstra-eindredacteur-widm.html

Offline Clauzwa

• Forumlid
« Reactie #98 Gepost op: 1-03-2013, 00:09:04 »
Te laat met de vraag aan de productie (en te lui om terug te lezen of het al gepost is), maar ik zou toch wel graag willen weten waar al die spelfouten vandaan komen. Opzet of onoplettendheid?

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #99 Gepost op: 1-03-2013, 00:09:23 »
Te laat met de vraag aan de productie (en te lui om terug te lezen of het al gepost is), maar ik zou toch wel graag willen weten waar al die spelfouten vandaan komen. Opzet of onoplettendheid?

Nou, anders ik wel!