Auteur Topic: Vragenvuur  (gelezen 48905 keer)

Offline Alja

• Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #100 Gepost op: 1-03-2013, 00:18:55 »
Vraag aan de productie: hoe hebben jullie die hele treinopdracht georganiseerd? Hoe kwamen jullie aan die figuranten, hoe zorgden jullie ervoor dat ze niet van hun script afweken? Lijkt me best een ingewikkelde onderneming! En konden de kandidaten elkaar ook tegenkomen in die trein?

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #101 Gepost op: 1-03-2013, 00:19:57 »
Vraag aan de productie: hoe hebben jullie die hele treinopdracht georganiseerd? Hoe kwamen jullie aan die figuranten, hoe zorgden jullie ervoor dat ze niet van hun script afweken? Lijkt me best een ingewikkelde onderneming! En konden de kandidaten elkaar ook tegenkomen in die trein?

::ok:: ik zat het me ook al af te vragen! Ik denk overigens dat de kandidaten één voor één hun route liepen.

Offline Alja

• Forumlid
« Reactie #102 Gepost op: 1-03-2013, 00:22:29 »
::ok:: ik zat het me ook al af te vragen! Ik denk overigens dat de kandidaten één voor één hun route liepen.
Ik heb overigens geen idee hoe het hier werkt met het vragenvuur, maar zou jij anders die vraag willen stellen op de MFD? Ik ben er dan namelijk niet   ::hypocriet::

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #103 Gepost op: 1-03-2013, 00:23:16 »
Ik heb overigens geen idee hoe het hier werkt met het vragenvuur, maar zou jij anders die vraag willen stellen op de MFD? Ik ben er dan namelijk niet   ::hypocriet::

Helaas is Anton er niet om 'm te beantwoorden. Maar misschien kan Rick het ons vertellen. :)
« Laatst bewerkt op: 1-03-2013, 18:51:39 door Dolfie, Reden: Vragenvuur wordt door de crew gemaakt, niet door 1 persoon »

Offline Qper

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #104 Gepost op: 1-03-2013, 18:40:59 »
Wanneer Kees de mol blijkt te zijn en het ook nog eens waar blijkt te zijn dat hij zelf nog nooit een aflevering heeft gezien, zou ik van hem graag weten of hij dit als een voordeel ziet omdat hij er blanco instapt en zich qua acties en gedrag dus niet hoeft te vergelijken met andere mollen.

Daarnaast zou ik van de productie dan graag weten of ze bewust hebben gekozen voor een mol die er geheel blanco in kon stappen.

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #105 Gepost op: 1-03-2013, 20:08:24 »
Aan Paulien: welke naam trof je aan toen je het kistje in de treincoupé opende?

Kees trof zijn eigen naam aan, Carolien die van Paulien, maar mocht het niet duidelijk worden n.a.v. de terugblik, dan ben ik toch benieuwd of Paulien soms Carolien haar naam op het papiertje aantrof toen ze haar kistje opende.  ::vergroot::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #106 Gepost op: 1-03-2013, 20:31:22 »
Aan Paulien: welke naam trof je aan toen je het kistje in de treincoupé opende?
Ik neem aan dat we dat in afl 10 te zien krijgen. Denk dat er "Goed gedaan! Niemand verdenkt je!" op staat.
The British are not impressed.

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #107 Gepost op: 1-03-2013, 20:39:28 »
Haha, dat zou wel leuk zijn. :P
Maar dat is niet waar, want Kees zei vol voor Paulien te gaan.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline marvin

• Forumlid
« Reactie #108 Gepost op: 2-03-2013, 15:29:23 »
als Kees de mol is, aan Kees of de productie: Kan ik Volendammers nog wel vertrouwen?
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #109 Gepost op: 2-03-2013, 16:47:53 »
Indien Kees de mol is: waarom kwam uitgerekend jij met die koker die zomaar 500 Euro opleverde?
Indien Paulien de mol is: waarom sprong jij in de 500 Euro bij die rotsopdracht, terwijl er ook andere mogelijkheden waren.
Ich bin ein Bärliner!

Offline -ELISE-

• Forumlid
« Reactie #110 Gepost op: 2-03-2013, 22:44:06 »
Ik wil jullie nog speciaal vragen om vragen te bedenken voor Janine, Tania en Joep (dit wil niet zeggen dat zij ook idd aanwezig zijn op de fandag)! Voor hen heb ik echt nog maar 1 of 2 vragen.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #111 Gepost op: 2-03-2013, 22:48:42 »
Janine: waarom zat je al zo vroeg op Kees? (hier ga ik vanuit nav haar gesprekje met Art).

Offline Conejo

• Forumlid
  • Look at this face..
« Reactie #112 Gepost op: 2-03-2013, 22:51:33 »
Tania:
- Dacht je ook dat er écht 2 Mollen in het spel waren? :P
- Wat dacht je toen je hoorde dat jij eigenlijk in aflevering 4 had moeten afvallen?

Janine:
- Hoeveel heb je uiteindelijk betaald voor dat busje die je naar Regina Mundi bracht?

Voor Tania/Joep/Janine:
- Wat vond je de mooiste opdracht om te doen?
- Welke opdracht had je nog graag willen doen, toen je er al uit lag? (niet zo toepasselijk voor Janine eerlijk gezegd..)

Ik kan helaas niet bij de fandag zijn.  :(
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Toupeira

• Forumlid
« Reactie #113 Gepost op: 2-03-2013, 22:58:02 »
Joep: wat was je theorie dat Janine de mol zou zijn? (zoals je aangaf in het afvallersgesprek)
Tania: waarom had je meteen een tunnelvisie richting Tim?
Was je van de rots gesprongen als de jokers in het midden hadden gelegen ipv aan de kant?

Offline Clauzwa

• Forumlid
« Reactie #114 Gepost op: 2-03-2013, 22:58:52 »
Joep: hoe reageerden je kinderen uiteindelijk nadat ze zagen dat je besloot niet te springen bij de bungeejump?

Joep: je gaf aan dat je, nadat je een rood scherm kreeg, toen pas met redelijke zekerheid wist wie de mol moest zijn. Klopt dit ook met de ontknoping?

Tania: hoe was het in de weken dat je nog in de aflevering te zien was, door mensen aangesproken te worden dat jij de mol wel moest zijn? Hoe ging je daar mee om en hoe moeilijk was het om daar niet of zo min mogelijk op te reageren, zonder iets te verraden?

Tania en/of Tim: wat is er nu werkelijk gebeurd op die boot? Wie heeft die 2 foute foto's uiteindelijk gemaakt (indien de mol geen afstandsbediening had met zo'n groot bereik)?

Tim: (ik weet even niet meer of die vraag al gesteld is): wat heb je met die 7 Zar gedaan?

Ewout: de eerste afvaller te moeten zijn is behoorlijk zuur. Heb jij de afgelopen weken widm gevolgd en hoe keek je daarnaar, wat voor gevoel riep dit bij je op?

Offline Tristan

• Forumlid
  • Niet mokken... of toch wel?
« Reactie #115 Gepost op: 2-03-2013, 23:32:18 »
als Kees de mol is, aan Kees of de productie: Kan ik Volendammers nog wel vertrouwen?
In navolging op bovenstaande vraag:
Kees, kan Volendam jóú nog vertrouwen?
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline wouterv

• Forumlid
« Reactie #116 Gepost op: 3-03-2013, 09:59:59 »
Even off-topic:

Worden de antwoorden hier ook op het forum gezet voor mensen die niet
naar de MFD kunnen?
klaar voor de strijd

Offline G-root

• Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
« Reactie #117 Gepost op: 3-03-2013, 14:35:31 »
Worden de antwoorden hier ook op het forum gezet voor mensen die niet
naar de MFD kunnen?

Volgens mij deed Erik_TKS dat altijd, maar gezien die er niet meer bij is, moet iemand anders het overnemen  ::vergroot:: .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #118 Gepost op: 3-03-2013, 15:12:16 »
Volgens mij deed Erik_TKS dat altijd, maar gezien die er niet meer bij is, moet iemand anders het overnemen  ::vergroot:: .

Bij de binnengekomen betalingen zie ik anders Erik TKS gewoon staan! ::cheerleader::

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #119 Gepost op: 3-03-2013, 15:52:00 »
Bij de binnengekomen betalingen zie ik anders Erik TKS gewoon staan! ::cheerleader::

Daarom. Er staat mij iets bij dat hij niet langer de molbeurs zou doen noch heel actief de serie volgen, maar wel gewoon zou proberen bij de MFD te zijn :)

OT...

Janine/Joep: had je voor jezelf een bepaalde tactiek uitgestippeld om toe te passen binnen WIDM? Zo ja, welke?
Janine/Joep: heb je ooit de neiging gehad om andere kandidaten uit de tent te lokken om te zien of jouw vermoeden over hen zou kloppen?
Janine/Joep: behield je het overzicht en open vizier over alle kandidaten of liet je stiekem toe dat je terecht kwam in een tunnelvisie?
Janine/Joep: je sloot een pact met Joep/Carolien (Janine/Carolien) over de mis/toespraak van de priester in de kerk. Heb je nooit wat gezocht achter alle zinnen die je toen had genoteerd? (dat je er dus 'c is the mole' van kunt maken)
Janine: ging je volledig op in het spel zonder daarbij nog verdachte dingen in de gaten te hebben of wist je beide prima te combineren?
Joep: je zou de mol eerder zoeken in de 'underachievers'. Welke kandidaten vielen voor jou op dat moment onder de 'underachievers'?
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan