Kees:ik meen me te herinneren dat je een keer hebt gezegd tijdens het spel dat je nooit WIDM hebt gekeken. Is dat echt waar of was dat om jezelf minder verdacht te maken?
Kees: heb je na de meet-the-mole opdracht expres foutieve informatie gegeven aan Carolien en Paulien zodat Carolien zou denken dat ze alle vragen goed had en dus Zarayda zou gaan verdenken?
Aan een willekeurige kandidaat/ de groep: is er nog iets opmerkelijks/grappigs gebeurt tussen de opdrachten door, bv' s avonds of op jullie (mid) dag vrij?
Zarayda: heb je je angst overdreven? Een olifant over je heen laten lopen lijkt me enger dan sommige opdrachten die je nu niet durfde te doen.
Carolien: stond er iets in het molboekje van Kees waar je iets aan had?
Kees: heb je je molboekje geloofwaardig bijgehouden omdat je wist dat de kans bestond dat een kandidaat jouw boekje zou bemachtigen tijdens de bibliotheek opdracht? heb je er een verborgen aanwijzing naar jezelf ingezet?
Kees: je schrijft in je dagboek dat je als mol geen emoties moet hebben in het spel. Dat lijkt me makkelijker gezegd dan gedaan? vond je dat in de praktijk niet lastig? Zo vonden mollen uit het verleden het vaak lastig dat ze nooit oprecht op konden gaan in de groepseuforie na een geslaagde opdracht. Of ze vonden het bv moeilijk dat al hun maatjes in het spel afvielen juist door het feit dat ze bevriend raakten met de mol.
Joep:is er iets wat jij graag op tv gezien had dat uiteindelijk de afleveringen niet heeft gehaald?
Janine: denk je dat je van Paulien had kunnen winnen als je niet was afgevallen?
Aan de kandidaten die Paulien verdachten: wat maakte haar zo verdacht?
Daniël: wat heb jij toch met het woord 'fuck'?
Kandidaten (groep): hebben jullie tijdens het spel op de woorden van Art gelet? daar zaten soms ook hints in, zoals: de mol trok aan het langste eind.
Crew: lieten jullie Art ook expres nephints vertellen, zoals: Zarayda, op welk kopje heb jij je oog laten vallen? daar staat je naam op? (er stond' mol' op de topito).
Crew: was er ook nog een hint met' ogen'. De kijkers hadden namelijk dat vermoeden. En toen kwam in de moltalk ook nog die valentijnskaart vam de mol met de tekst: 'hebben jullie mij al in het oog? ik heb namelijk een oogje op jullie.'
Crew: waar sloegen die spelfouten op? Was het een' red herring', slordigheid of iets anders?