Auteur Topic: Vragenvuur  (gelezen 48880 keer)

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Vragenvuur
« Reactie #180 Gepost op: 9-03-2013, 19:56:14 »
Van wie is Wiske een held? (En waarom?) ;D

(Ik snap het wel. Ik ben ook fan van Wiske. De Wiske van Vandersteen om precies te zijn. ;))
« Laatst bewerkt op: 9-03-2013, 20:06:43 door Heinz »

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #181 Gepost op: 9-03-2013, 19:57:42 »
[20:12] <+Jelsir> Art kun je iets meer vertellen over jouw uitspraak aan het einde van de big-five-kooi-opdracht uit aflevering 4: ' Er kon veel geld verdient worden, maar blijkbaar hebben jullie onderweg iets gemist ' Op welke manier kon er geld verdiend worden? Of draait je uitspraak om de kokers van Tim?
[20:13] <+Aaaaart> Die uitspraak ging inderdaad onder andere over de kokers van Tim.
[20:13] <+Jelsir> Hmm oke, maar waarom mocht Tim de kokers dan houden?
[20:13] <+Aaaaart> De kandidaten waren zo druk met elkaar bevrijden, dat ze geen oog leken te hebben voor de optie dat er geld verdiend had kunnen worden met deze opdracht.
[20:13] <+Aaaaart> En dat leidde ertoe dat ze niet goed hebben opgelet en rondgekeken.

[20:13] <+Jelsir> Maar feitelijk gezien hebben ze het ook verdiend, omdat Tim de kokers mocht houden.
[20:14] <+Aaaaart> Als ze dat wel hadden gedaan, hadden ze kunnen zien dat er nog meer geld te verdienen was bij deze opdracht.

Ik ga sowieso Art hier op aanspreken tijdens de meet en greet als het niet terug komt in het vragenvuur, daarvoor. Dat is namelijk één van de twee doelen die ik heb deze MFD.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Whiskers

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #182 Gepost op: 9-03-2013, 20:06:37 »
Ik ga sowieso Art hier op aanspreken tijdens de meet en greet als het niet terug komt in het vragenvuur, daarvoor. Dat is namelijk één van de twee doelen die ik heb deze MFD.

Een van de forummers die niet kan komen wou het (ook) graag weten, en ik heb beloofd mijn best te doen die vraag te stellen/gesteld te krijgen.. Met vereende krachten moet dat lukken toch?  ::jaja::  ::ok::

PS Wat is het andere doel?

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #183 Gepost op: 9-03-2013, 20:15:10 »
PS Wat is het andere doel?

Mijn boek laten signeren door Paulien!  ::joehoe::

Offline AaPje16

• Forumlid
  • ▐ ●▼■
« Reactie #184 Gepost op: 9-03-2013, 21:12:49 »
Art, hoe smaken die koffielepeltjes?

Hij zit nu bij weet ik veel te vertellen dat hij koffielepeltjes eet ;)
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Bjorrn

• Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #185 Gepost op: 9-03-2013, 21:17:44 »
Ik heb niet het idee dat koffielepeltjes eetbaar zijn hoor   ;)
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline AaPje16

• Forumlid
  • ▐ ●▼■
« Reactie #186 Gepost op: 9-03-2013, 21:33:52 »
Ik heb niet het idee dat koffielepeltjes eetbaar zijn hoor   ;)

Volgens Art wel  ;)
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Alja

• Forumlid
« Reactie #187 Gepost op: 9-03-2013, 22:01:55 »
Van wie is Wiske een held? (En waarom?) ;D

(Ik snap het wel. Ik ben ook fan van Wiske. De Wiske van Vandersteen om precies te zijn. ;))

Ik gok Paulien.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #188 Gepost op: 9-03-2013, 22:03:06 »
Ik gok Paulien.

Dat denk ik ook. ::jaja:: (Maar Carolien zou eventueel ook kunnen.)

Offline Whiskers

• Forumlid
« Reactie #189 Gepost op: 9-03-2013, 22:08:08 »
Mijn boek laten signeren door Paulien!  ::joehoe::

Jouw boek? (sorry, ik ben redelijk nieuw hier  :-[)

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #190 Gepost op: 9-03-2013, 22:10:47 »
Jouw boek? (sorry, ik ben redelijk nieuw hier  :-[)

En dan nog iets...  ::)

Offline Whiskers

• Forumlid
« Reactie #191 Gepost op: 9-03-2013, 22:15:23 »
En dan nog iets...  ::)
Jij bent Paulien?  ::oink::
 ;)

Offline FeniXII

• Forumlid
  • Die Mol is baie wys
« Reactie #192 Gepost op: 9-03-2013, 22:26:26 »
Voor het geval er nog vragen te kort zijn. Kies er maar de leukste uit. ;)

Kees:

Had jij echt nog nooit een aflevering van WIDM gezien zoals je beweerde of zei je dat alleen maar om ons op het verkeerde been te zetten?

Je zei tijdens de ontknoping dat je broer jou geen moment heeft verdacht. Hoe reageerde hij toen hij erachter kwam dat je toch de Mol was?

Had je verwacht dat de priesterhint zo snel werd ontdekt op de internetfora, en wat vond je daarvan? En ben je daar ooit zelf mee geconfronteerd?

Krijgt de Mol de afgewerkte afleveringen ook eerder te zien dan de rest van de groep? Een Mol heeft immers altijd voorkennis.

Paulien:

Is die 'kut'-opmerking uit aflevering 1 ('Ik voel het in mijn kut') je nog lang blijven achtervolgen? Werd je daar bv. 's anderendaags op aangesproken. (Op het forum lokte het alleszins hevige discussie uit. Je werd door sommigen zelfs helemaal afgeschreven als Mol, want een Mol zegt zo'n dingen niet was een van de reacties. ::))

Aan Paulien én Carolien:

Was Kees jullie hoofdverdachte toen hij de nieuwe penningmeester werd, en zoja waarom lieten jullie dat dan gebeuren?

Carolien:

Jij bent eigenlijk terecht de 'koningin van de verbondjes', was je denk je ook in de finale geraakt als je het alleen had moeten redden, zonder al die extra info?

Zarayda:

Heb jij Kees écht nooit verdacht? Zelfs niet voor 0,01%?

Heb jij echt zo'n klein bang hart zoals de montage ons liet geloven, of heb je dat een beetje aangedikt om verdacht te worden?

Waarom hebben jij en Tania eigenlijk beide jokers opengedaan? Je had er toch eentje kunnen dicht laten als je ziet dat in de andere niks bruikbaars zit.

Ga je het je 'maatje' Kees ooit vergeven dat hij de Mol was?

Daniel:

Toen je eruit vloog was je toen echt nog aan het spreiden op drie kandidaten zoals werd gesuggereerd bij je fatale test?

Beschrijf nog eens die olifant, hoe groot was die nu werkelijk?

Tim:

Hoe was het om vanaf het begin tot aan je exit de meest verdachte persoon te zijn in de polls? Je hoefde er zelfs helemaal niets voor te doen. de meest verdachte persoon te zijn. Zelfs bij je eerste exit ging die balk in de polls maar niet omlaag!

Janine:

Toen je nog helemaal in het spel zat, wie verdacht je nog buiten Kees? En wie absoluut niet?

Je hebt veel moeten missen, maar is er iets dat je echt had willen doen toen je het terugzag?

Aan de kandidaten die als eersten aankwamen in de kerk (Janine, Joep en Carolien):

Is er iemand van jullie die de eerste woorden van de priester had opgeschreven in zijn molboekje? En heeft er iemand dan met die eerste letters zitten puzzelen? Jullie beseffen toch dat jullie met die extra info hadden kunnen winnen.

Joep:

Is er iets dat je anders had gedaan als je alles mocht overdoen?

Welke opdracht die je hebt moeten missen had je graag zelf willen doen?

Aan alle kandidaten en Mol:

Hebben jullie meegelezen op de verschillende fora? En wat is dan de gekste theorie die je over jezelf hebt gelezen?

Is het waar dat iedereen van deze groep de Mol wou zijn?

Aan de productie:

Was Janine echt toevallig de laatste die moest springen, of werd dat uit praktische overwegingen zo in beeld gebracht?

Art:

Heb je lang moeten oefenen om dat mooie gedicht voor te dragen?

Wat zou je vinden van een Belgische Mol in een Nederlandse WIDM?

Wat zou je ervan vinden als bv. je medepresentatrice van Peking Express, Roos Van Acker mee zou doen? Komt iemand als haar, een bekende vlaming en bekend genoeg in NL überhaupt in aanmerking om mee te doen aan WIDM?
« Laatst bewerkt op: 9-03-2013, 22:29:58 door FenikXIII »

Offline Dolfie

• Forumlid
  • aardig zijn kost niets!
« Reactie #193 Gepost op: 9-03-2013, 22:28:41 »
Het Vragenvuur is samengesteld. Dit topic gaat nu op slot omdat er geen vragen meer aan toegevoegd kunnen worden.

::zwaai::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.