Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
In deze theorie zijn er 3 mensen die de meeste overeenkomsten met Ewout hebben:- Tania- Zarayda- Joep
knip
Zarayda ging op Ewout
Ik had ook Tania en Zarayda als mol, dus hopelijk klopt het... Maar moielijker met 6 dan met 10 kandidaten.
Ik kom uit op Paulien en Tim na het invullen van deze variabelenman of vrouw:Tim komt met zowel Joep als Ewout overeenOp tijd in de kerk?: Paulien en Tim komen overeen met Ewout, Janine en Caroline met JoepVrijstelling: Niemand komt met een van de twee overeengokt juist of fout: Komen allemaal met Ewout overeenSpringt wel niet: Komen allen met beide overeen buiten CarolienHieruit volgt:Tim is de mol
Er moet meer gelijkenissen met Ewout zijn als met Joep bij jou hebben Joep en Ewout alles gemeenschappelijk
Ik snap niet zo goed hoe je dit hebt ingevuld. Wie is 'een van de twee' bij de 'vrijstelling'. Met wie heb je vergeleken? Ook met Ewout?
In dit opzicht zouden Janine, paulien en carolien afvallen, want die hebben allemaal 3 vergelijkingen (carolien zelfs maar 2). Verder hebben paulien en tim de meeste overeenkomsten met Ewout en Tania met Joep.Maar had jij het dan het idee dat er ook veel op Joep is ingezet tijdens de test?
shame on my dat ik daar niet aan dacht
Ik zou van wat kandidaten zeggen tijdens de test niet uitgaan dat het ook echt klopt. Dat wordt allemaal gemanipuleerd.
Marit zat ook 100% op Anne-Marie
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
890 gasten en 7 vaste bezoekers