Bij de boot-keuze. Hadden ze daar macht over dan? Ik ga eventjes uit van wel, maar ik weet niet of ze zichzelf in 3 groepen hebben mogen verdelen, zo ja vind ik op de boot staan onmols, ondanks dat het de beste positie is om te saboteren, je kan zelf ook niet zien of je saboteerd ja of nee, ik vind juist op de kant staan meer mols dan dat, vanwege dat je vanuit de zijlijn dan nog de schuld kan schuiven op de personen op de boot. Dat is ook zo'n beetje gebeurd eigenlijk
. Dus op boot staan vind ik ONMOLS!
De portofoon vasthouden zou een lastige zijn, maar plaats ik in neutraal, zowel een mol als een kandidaat willen die een keer vast houden, er is ook niet veel gesaboteerd mbv de porto's. Dus ik vul het in bij Neutraal.
De jokers in het middelste vak, hangt PUUR af wanneer je aan de beurt was, groep 1 zou dit doen, en vind ik juist mols, vanwege omdat toch dan iedereen voor die jokers kiest (en geen geld in pot), dat wil een mol ook. Dus maakt die het aantrekkelijk om voor die jokers te kiezen. Dus ik kies hiervoor mols, maar neutraal bij de 2de groep omdat die een betere reden hadden om geen jokers te gunnen (als ik de opdracht goed begrijp), toch heb ik een keuze gemaakt, mols!
Springen voor jokers is zo onmols als wat dan ook, iedere kandidaat zou dat doen, 2 jokers VS +500 euro. Dus ik zeg onmols!
Niet springen is een kwestie van durven of niet, dus neutraal, end of story. Tania en Zarayda sprongen niet, vast omdat ze bang waren van de hoogte.
Een juist dier spotten betekend dus envelop openen betekend dus weet-ik-veel. Voor nu ga ik ervanuit dat er echt geld in zit, dus dan zou een juist dier spotten onmols zijn.
Juiste antwoord is alweer een lastig verhaal, maar gezien de situatie leek het alsof 2 mensen wel minimaal wisten wat het antwoord was. Dus hier zeg ik neutraal, gewoon omdat in deze situatie het niet uitmaakte wat een mol vond, er waren wel 2 kandidaten die het wel wisten.
Zolang we nog niet weten wat er in die kokers zit, zou ik niet weten of het mols of onmols is om die te openen, zou zomaar -500 inzitten en dat ze die hebben gepakt. Dan is openen natuurlijk zo onmols als je maar kan bedenken. Maar laten we ervanuitgaan dat de intro-muziek verraadde dat er geld in zit, dus dan is openen natuurlijk mols. Maar een echte mol gaat het niet in zicht van iedereen openen, laat liever een andere persoon dat doen
.