Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
7. een ontwikkeling(Eerste letters: hstafhe. Dat lijkt een dood spoor.)
Zou er nog een specifieke reden zijn dat het allemaal met kleine letters geschreven wordt?'(Letter) case' is natuurlijk ook het Engelse woord voor lettergrootte. i.e. Upper case en lower case.http://en.wikipedia.org/wiki/Letter_case
Vorig jaar vond ik het opvallender dat sommige letters wel en sommige weer niet (behoorlijk willekeurig) met een hoofdletter geschreven werden, en daar bleek niks in te zitten. Dus hier zoek ik eigenlijk niets achter.
Mogelijke uitleg:In het kader van slaat op de filmopdracht. Een kader is ook een filmframe. In het kader van de film zaten de molboodschappen.Denk ik.
Ik zet 'm hier ook even neer: Kees maakte een foto van zichzelf in 'het kader' van de televisie.
Leuke! (Carolien staat ook grotendeels in dat kader trouwens.)
Ja, maar volgens mij stond zij. Kees ging echt helemaal op z'n knieën zitten, zodat hij met z'n hoofd in het kader valt.
en dat in combinatie met de volgorde van de zuluwoorden op het papiertje lijkt het me zomaar een redelijk sluitende hint.
Ehm zat er een hint in de volgorde van de woorden dan?
Paulien zei in aflevering 4 letterlijk:'Ik heb wel achteraf een rekensom gemaakt, in het kader van: Follow the money.'
1. het verlossende woord2. spiegelbeeld3. tunnelvisie4. anders dan anders5. fluister en huiver6. horen, zien en zwijgen7. een ontwikkeling8. in het kader van9. trust nobody
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
875 gasten en 5 vaste bezoekers