Voor aflevering 4 heb ik maar 1 opdracht kunnen analyseren. Van opdracht 1 weet ik niet hoe geld verdiend kon worden en of en hoeveel geld er in de kokers zou zitten. Opdracht 3 had geen geld, dus alleen de canyon opdracht heb ik meegenomen in de berekening. Credits voor de berekening na Jelsir die in het aflevering 4 topic al een berekening had gepost. Ik heb enkel de totalen door 2 gedeeld (zodat de opbrengst verdeeld werd over de roeper en de loper)
Daarnaast heb ik toch maar even een kolom toegevoegd met daarin enkel de verdiende bedragen. Vorig jaar gaf het niet-verdiend geld een aardig beeld omdat men aak geld liet liggen. Echter zijn er nu ook veel opdrachten waar individuele kandidaten geld binnenhalen, waardoor deze tabellen nogal verschillen.
Niet verdiend geld na aflevering 4 (=uit pot + niet in pot - in pot)
Carolien: 1970,5
Paulien: 1895,5
Tim: 1579,5
Kees: 1329,5
Tania: 1187,5
Zarayda: 1075
Daniel: -612,5
Individueel verdiend (totaal in pot)
Daniel: 1362,5
Tim: 1362,5
Carolien: 979,5
Kees: 787,5
Paulien: 754,5
Tanya: 87,5
Zarayda: 75
Conclusie: Tania en Zarayda halen individueel het minste geld binnen, maar de andere kandidaten late meer kansen op geld liggen. De enige bij wie de tabellen overeenkomen is Daniel: Hij verdient het meest, en laat het minst liggen.
Daarnaast kun je er voor kiezen om de bungeejump niet mee te tellen. (1000 niet in het spel en/of in de pot. Immers komt niet elke kandidaat in de positie om hier geld te laten liggen. (Zo laten Carolien, Tim en Tanya hier 2000 liggen. Tania en Zarayda krijgen die gelegenheid niet)
Niet verdiend geld exclusief bungee:
Tania: 1187,5
Zarayda: 1075
Kees: 329,5
Carolien: -29,5
Paulien: -104,5
Tim: -420,5
Daniel -612,5
Wanneer ik de bungeejump niet meetel, komt de stand van "Niet verdiend" dus een stuk beter overeen met de stand van "wel verdiend".
Hoofdverdachten volgens follow the money: Tania en Zarayda