Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
- Anne-Marie ná aflevering 1 op plek drie stond qua verdachten.- Anne-Marie (na aflevering 3) altijd tot de twee minst verdachte personen behoorde
Ja, dat is ook mijn perceptie, dat deze 'regel' het sterkst is tussen aflevering 1 tot zeg maar de laatste 4 a 5 kandidaten. Het is nu nog erg vroeg; men moet die poll nog goed weten te vinden en 'in' het spel komen.Frappant dat je vaak ziet dat zelfs als er nog maar 4 over zijn de mol niet in de top-3 staat.Ik vind de regel zo sterk dat ik na komende donderdag zeker het gevolg ga trekken dat ik degene bovenaan uitsluit als mol, hoe ik zelf ook over die persoon mag denken. En de nummers 2 en 3 toch ook dikke vraagtekens ga geven.
Ná de dominatie van de top 3 door Art (2011) en Liesbeth (2012), neem ik de persoon die ná aflevering 3 op nummer één staat niet meer serieus.
Maar wel om af te strepen toch?
Ik denk dat Tim de finale haalt, en hij daarom verdachter in beeld wordt gebracht dan hij eigenlijk bezig is geweest. Dan kunnen de mol en de finalist elkaar blijven verdenken tot het einde. Daniel krijgt eenzelfde rolletje toebedeeld, maar die zal er als 'onverwachte wending' rond aflevering 5 wel uit gaan. Ik verwacht een finale van mijn top3 (Carolien, Tim en Paulien). Wat betreft Kees zou ik verkeerd kunnen zitten, maar ik verwacht dat hij net de finale zal missen.
polls zijn nog hetzelfde
Het is voor mijn gevoel of tegen beter weten in Kees niet verdenken of teegen beter weten in Kees wél verdenken.
Tegen beter weten in niet, omdat ik de priesterhint toch wel erg sterk vind, tegen beter weten in wel omdat ik hem toch te verdacht vind en hem te veel vind ophalen.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
554 gasten en 8 vaste bezoekers