Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Viel mij ook al op. Spoiler (klik om te tonen/verbergen)Kijk ook eens naar de 'Hong Kong'-stempels die je overal in het boekje tegenkomt. Daarin zijn volgens mij dezelfde tekens gebruikt, en dan zouden ze dus voor "Hong Kong" moeten staan.
Bij de aantekeningpagina's van de afleveringen worden verschillende achtergronden gebruikt. Zouden deze dan van toepassing zijn op de speciefieke aflevering?
Nee Bij aflevering 8 zie je op de achtergrond alle kandidaten + de camera's dus nee denk ik zo
Oja, inderdaad; maar Sofie is nergens te bekennen daar.
Heeft iemand de wereldkaart met het overzicht van alle landen al geïnspecteerd op onzichtbare inkt, watermerken, warmte gevoelige plekken (citroensap)...? Ik denk dat dan het 2e land verschijnt...
Ik heb het alleen tegen het licht gehouden, maar daar is nog niets te zien.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)Klopt volgens google translate, maar blijft verdacht waarom die tekens nu precies alleen bij hen staan en bij aflevering 4 en 7
Viel me wel gelijk iets op bij het doorbladeren, mogelijk een hint.Spoiler (klik om te tonen/verbergen)Bij de paspoorten van Daphne en Jennifer zitten er net als bij de rest ruimte voor aantekeningen. Maar, alleen bij deze twee staat een chinees tekentje. twee verschillende. Daphne is ook de laatste in de leader. diezelfde chinese tekens komen verder op in het boekje ook weer voor in de aantekeningen van afleveringen 4 en 7.oja, en bij daphne zitten de lampionnetjes links, terwijl bij de rest ze rechts zitten!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
917 gasten en 8 vaste bezoekers