nog 8 kandidaten over en een top tweede aflevering.
in opdracht 1 zijn er drie belangrijke 'bunkers' met lasers waar je doorheen moet, namelijk de tweede derde en vierde.
als je alleen door de eerste poort komt heb je namelijk geen enkel luik geopend
tania gaat gelijk af
zarayda gaat gelijk af
paulien gaat gelijk af
kees komt door 2 bunkers heen en zorgt dus dat er een luik opgengaat
janine gaat gelijk af
daniel gaat door bunker 1 en gaat af bij bunker 3
joep gaat gelijk af
tim komt door 1 en 3 en opent dus een luik
carolien komt door 1 en 4 en opent het laatste luik
voor mij vallen dus af als mol tim, kees en carolien zij hebben alledrie geholpen met het voltooien van de opdracht. en er staat toch 2000 op het spel
opdracht 2
in het dictee kan je niet zoveel vind ik, het is lastig te zeggen of paulien carolien en joep het goed gedaan hebben of dat een van de drie er flink wat fouten heeft doorgedrukt.
bij het kiezen voor hoeveel geld kiezen ze voor veilig met maximaal 46 fouten voor 500. nu bleek het fout te zijn doordat er maar 25 waren geweest maar hadden ze 26 fouten gemaakt was het juist een goede keuze geweest.
als de mol bij de 6 voorspellers zat kon hij alleen maar proberen aan te sturen op de 500 euro keuze. dat deden kees, tim(zij vielen al af als mol in de vorige opdracht) en janine(die toch haar rug breekt)
mogelijke mollen: tania, zarayda, paulien en daniel
opdracht 3
leuke opdracht maar het maakt geen bal uit wie het geld binnenhaalt. de mol gaat het toch stelen.
een leuke actie van de mol is bijvoorbeeld veel geld binnen te halen voor de pot maar het uiteindelijk net zo makkelijk weer te stelen.
de enige aanwijzing die ik hier kan vinden is dat paulien naar buiten gaat en daarna wordt duidelijk dat er geld gestolen was.
het lijkt me niet verrassend als paulien het geld steelt en dan naar buiten gaat om het weg te gooien. als bijv. daniel het geld had gestolen had hij het nog bij zich gehad toen werd ontdekt dat er geld was gestolen en dat lijkt me risicovol
conclusie: paulien is de mol, nou dat worden nog 8 lange afleveringen nu ik al weet wie de mol is