Het ziet er overigens wel naar uit dat de storm over het ontdekken ervan, enigszins geluwd is. Wanneer je het in verhouding tot het gemeten aantal kijkers wil bekijken, is er voor de gemiddelde kijker eigenlijk helemaal niets aan de hand. Ik ga ervan uit dat slechts enkele duizenden ''weet'' hebben van deze hint, en dat de overige 2 miljoen lekker argeloos zit te kijken.
Ik heb geprobeerd te achterhalen waar die passage vandaan komt die begint met ''Characteristic''. Het is in mijn ogen namelijk een wezenlijk verschil, als je kijkt naar de opbouw van deze hint, of je uitgaat van Case (letterlijk als zodanig uit te spreken) of van Characteristic, waarbij slechts de eerste letter van belang is.
Zoals eerder opgemerkt: afhankelijk van wat je wil horen, slaat ie of alleen op Kees, of op degenen die een naam (voor- of achternaam doet er niet toe) dragen die begint met een C.
Lastig dit, want het ene kamp laat zich niet overtuigen door het andere kamp. Het is een welles-nietes spelletje aan het worden.