Ik hoop het ook hoor dat dit het nog niet is (dat is die ene % om in te geloven), maar we hebben deze hint nou niet bepaald gemakkelijk en met zijn allen (in de zin van: iedereen zag 'm) gevonden. Daar is ie toch te goed verstopt voor.
Ik begrijp wat je bedoelt, alhoewel ik toch ook vind dat hij té makkelijk te vinden is om in afl. 1 te stoppen, als je begrijpt wat ik bedoel. Zoals iemand anders geloof ik ook al zei: het viel misschien niet veel mensen gelijk op, maar de kans dat iemand het zoals nu binnen na een weekje uitgevogeld zou hebben, was toch levensgroot aanwezig. Het verzamelen van allerlei beginletters en zoeken naar anagrammen is toch één van de favoriete hobby's onder molfanaten.
Het blijkt trouwens ondoenlijk om dit forum bij te lezen als je - wegens andere verplichtingen - een kleine week niet geweest bent.
Een week trouwens, waarin mijn vriend en ik het er thuis ook al zo'n beetje over eens waren dat Kees wel eens heel goed de mol kon zijn. Niet wegens de hint trouwens (die ik daarvoor wel al had gelezen, maar niet meer aan dacht), maar vanwege het spel.
Dus nu zit ik wel met een dilemma. Aan de ene kant bevestigt de hint het vermoeden dat ik toch al had dat Kees de mol wel eens kon zijn, aan de andere kant kan ik me nog steeds niet voorstellen dat ze de (in mijn ogen) blunder begaan om een te simpele, rechtstreekse hint naar de mol in afl. 1 te stoppen. Dat laatste wijst m.i. veel meer richting een nep-hint (want toeval is het niet, dat ben ik wel met iedereen eens).
Maar ja, als het een nep-hint is, klopt mijn vermoeden dat Kees de Mol is weer niet.
Als de hint inderdaad klopt zoals we hem nu uitleggen, dan is het niet eens te vergelijken met de (ook te opvallende) gebarenhint van Inge. Dat laatste konden de kijkers iig in afl. 1 nog niet doorhebben en bovendien kón dat ook nog een actie van een mollende kandidaat zijn. Dat is bij deze hint natuurlijk niet.
Mmmm, eerst vanavond maar afwachten... ik hoop eigenlijk dat die weer voor wat twijfel gaat zorgen.