Hallo allemaal,
Tania is mijn hoofdverdachte op dit moment. De titel van deze aflevering is "tunnelvisie" en Tania heeft het als enige over tunnelvisie. Ze spelt mol op haar eigen voorhoofd en tijdens de test zegt ze "Ik weet alle antwoorden, ik doe het gewoon goed en klaar.".
Daarnaast zegt ze als ze terugloopt naar de groep nadat ze een groep scherm heeft gekregen "Ik heb een groot scherm..." en niet "Tim heeft een rood scherm." of "Ik heb een groen scherm.". Ik heb het wel 10x beluisterd maar dat is echt wat ze zegt.
Verder was Tim ook aan het mollen en ik ben er zeker van dat hij weer terugkomt, al was het maar omdat hij bijna lachte bij zijn "afscheid".
Geld verdiend: Daniel, Tim & Paulien (€500). Daniel heeft al eerder geld verdient (650 euro) dus die valt al af. Carolien heeft vorige week €1000 verzilverd door de laseropdracht af te maken, die valt ook af.
De twee kandidaten die niets verdient hebben (op beeld) zijn Seranja en Tania. Daarnaast vindt ik Kees nog steeds verdacht want in afl 1. hebben we hem geld in de bak zien doen maar we weten niet hoeveel. In Aflevering 2 heeft hij ook enveloppen binnengebracht, maar wederom weten we niet hoeveel. In Aflevering 3 niets. Kan dus nog alle kanten op.
Wie zijn het zeker niet? Daniel (1150 euro) en Carolien (1000 euro).
In de preview zie je links Kees en rechts Tim. Dit kan je zien aan de kleren tijdens executie en in dat shot. Daar ben ik zeker van.
Foto's maken: 1000 + 1000 + 250. Er mogen niet meer dan 5 foto´s gemaakt worden. Of zei Art 'niet meer niet minder'? Iemand die het zeker weet?
Daarnaast krijg ik net deze binnen: In deze aflevering waren veel vlinders te zien. Welke kandidaat vergelijkt zich met een vlinder?
Nog iets: Als er twee vragen correct zijn beantwoord na de safari zegt Art "jullie mogen twee kokers uitzoeken." Er worden twee kokers uitgezocht maaaaaarrrrrrr... In de preview zie je dat Tim TWEE kokers in zijn achterzak heeft en dat Kees er eentje uitpakt. In het shot NADAT de vragen beantwoord zijn en de kokers gepakt... Heeft Art nog maar 4 kokers in zijn hand! Hij had er eerst 7! Waar is die extra koker naartoe?!
Zo, volgende week verder...!