Waarom gaan we er vanuit dat dit dezelfde buffel is?
Nou ja, niet we, maar ik ging daar vanuit. Ik heb terug gekeken, maar kan niet zeggen "ja, dat is dezelfde". Ik vind het opvallend dat team Kees géén neushoorn en giraffe ziet, maar team Tania spot ze wél. Vervolgens ziet team Kees een buffel, maar die staat niet op hun kaartje en even later ziet Daniël een buffel. Die op hun kaartje staat.
Ik kan inderdaad niet zeggen dat het om dezelfde buffel gaat. Ik kan óók niet zeggen dat ze 2 verschillende routes gereden hebben (hoewel je ze bij de inleiding van Art uit elkaar ziet rijden), ook kan ik niet zeggen dat ze elkaar mogelijk ergens tegen gekomen zijn. Maar ik vind het opvallend hoe ze dit gemonteerd hebben (suggestie wekkend?)
Zelf ben ik nog nooit op safari geweest,, maar ik vraag mij af of vooraf naar de route gekeken wordt om dieren te lokaliseren (al dan niet per helikopter). Áls dat zo is, dan kan dat aan de mol doorgegeven zijn, zodat de mol wist in welke auto hij of zij moest stappen. Ik ben ervan overtuigd dat de mol voorkennis had en wist welke auto de juiste was.
Maar dan weet je nog niets, want ze konden kokers verdienen. En alleen de mol weet wat er in die kokers zit. Dus moest je ze verdienen of juist niet?