weer een mooie aflevering die toch wel weer helpt met de zoektocht naar de mol;)
in aflevering 2 zijn tim, kees en carolien voor mij al afgevallen doordat ze hebben geholpen met het voltooien van de laseropdracht en zijn mogelijke molkandidaten: tania, zarayda, paulien en daniel
deze aflevering hadden we de bootopdracht waar je niet veel mee kan qua aanwijzingen omdat de montage hier geen molstreken heeft laten zien vind ik.
verder hadden we de rotsopdracht,
carolien gaat voor jokers
daniël gaat voor 500
tim kiest 500
kees kiest jokers
zarayda springt niet carolien nog 2 jokers
tania springt niet daniel 2 jokers
paulien kiest 500
janine gaat voor jokers
waardoor toch paulien en daniel voor mij afvallen als mol, je gaat namelijk niet geld in de pot brengen als mol, dan kan je beter voor jokers gaan of niet springen.
de safari-opdracht is ook weinig over te zeggen denk ik aangezien je kandidaten moeilijk kan afleiden van een giraffe ofzo, en als het een molstreek is om de auto te laten rijden langs plekken waar geen dieren zijn vind ik dat niet echt een mollenstreek maar meer een producers streek
blijven zarayda en tania voor mij over, waarvan ik zo'n vaag vermoeden heb dat tania wel eens de mol zou kunnen zijn en dat ze vooral een tunnelvisie op zichzelf heeft
, maar het zijn eigenlijk beide kandidaten die niets presteren op individueel vlak.