zo ik heb het vandaag weer is eventjes terug gekeken en er vallen me een paar dingen op.
als eerste vind ik dat er wel heel veel spellingsfouten zijn deze tip kreeg ik allereerst door de site
www.widm.nlik heb hier bijvoorbeeld een fototje. (© widm.nl)
toen ben ik dus is eventjes veder gaan zoeken naar meer fouten deze aflevering. ik heb er 1ntje kunnen ontdekken.
en dat is als ze het briefje openmaken voor de bedragen in het water. staat er volgens mij uitSicht in plaats van uitZicht
ik heb verder nog geen woord of zo proberen te maken met de letters. maar het is wel verdacht
verder een mol kan niks zien... en wat bleek de boot kon niks zien. je ziet ook tim als een soort van mol zoeken naar het knopje op de camera en het dan ''perongeluk induwen''. maar het kan in dit geval ook tania zijn omdat die ook niks kon zien. maar in dit geval ga ik voor tim voor het en niks zien en graaien naar de knopjes.
dit zijn mijn theorien een beetje voor nu. mijn mol is op dit moment zo ie zo: TIM. ook omdat de tweede aflevering spiegelbeeld heette en toen tim aan de laser opdracht begon de teller op 31 min staat omgekeerd dus.. -> 13 -> 13de mol. ik geloof ook niet dat tim eruit gaat. met zulke molacties zulke rare eindwoorden geen rood scherm en geen terugblik. en dan ook nog deze aflevering de sprong van janine, ik wens haar het allerbeste. nou dit was dan mijn theorie echt. we gaan volgende week een spannende aflevering zien als ik zo naar de vooruitblik kijk.